3443
Sök

lite lek i snön

17 Inlägg
90 Inlägg
20 november 2005
ser skönt ut med vinter....men jäkligt långtråkig film

To Feel Or Not To Feel...cosworth

17 Inlägg
20 november 2005
Trådstartare
det var inte tråkigt att köra iaf .hahaha   skönt med quattro

28 Inlägg
22 november 2005
Fan va man längtar till det kommer snö nu...
synd man har framhjulsdrift på sin bil bara..

451 Inlägg
22 november 2005
alltid bra att ha quattro

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

229 Inlägg
22 november 2005
Långtråkig film måste jag säga. Det va ju ingen fart på bilarna. Ni stog ju nästan stilla när ni spann runt. Det är alltid roligara att köra och det känns alltid som det går fortare än vad det ser ut på film. Ni får försöka att köra lite fortare och göra lite fräcka handbroms svängar i hög fart. Om du vill få lite breställ i en kurva med snö, så ta och håll bra gas hela tiden och bromsa lite lätt med vänsterfoten när du går in i kurvan så blir bilen överstyrd. Så får du ett bra breställ. Funkar med framhjulsdrift me. Finns inget bättre än att sladda runt och ha goa breställ. Så öva på!

~ Lusen, the one and only ~
Medlem i Ösets MK http://www.osetsmk.tk/
Volvo Custom Club http://volvocustomclub.forum24.se/

17 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
me hallå!!! första snön , man är lite blyg.... sen hade vi sommar däck på alla bilar ,det går inte få stop på dom då , men men kommer ny film sen när vinter däck sitter på , så ska vi försöka köra lite fortare ,jag lovar wink

cossie jens
127 Inlägg
22 november 2005
ig på han i 200an ler

409 Inlägg
22 november 2005
men hallå tänk på att när ni sladadr och far tänk då på slitage! det är inte billigt med delar!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

17 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
det är bara servopumpen som gick sönder på min audi men annars så var det ingaproblem ... hahaha ,  det är värt det tror jag snurrade lite mera en det vissar på filmen, batteri tog slut i kameran...
han med 200 ja- nybörjare...

Glidare...
64 Inlägg
23 november 2005
volvo_850_GLT>> kolla denna tråden då?? slitage där med eller?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=6708

F´låt för att jag lånar/kapar tråden lite, vill bara kolla vad som menas med slitage..

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon

17 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
det där va cool !

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
23 november 2005
Lusen skrev:
Långtråkig film måste jag säga. Det va ju ingen fart på bilarna. Ni stog ju nästan stilla när ni spann runt. Det är alltid roligara att köra och det känns alltid som det går fortare än vad det ser ut på film. Ni får försöka att köra lite fortare och göra lite fräcka handbroms svängar i hög fart. Om du vill få lite breställ i en kurva med snö, så ta och håll bra gas hela tiden och bromsa lite lätt med vänsterfoten när du går in i kurvan så blir bilen överstyrd. Så får du ett bra breställ. Funkar med framhjulsdrift me. Finns inget bättre än att sladda runt och ha goa breställ. Så öva på!

vet inte om de här kan vara av intresse, OBS ingen snö men fart å breekas!
kolla bland nyheter. att fördra, SS3

www.bilsporttorget.se

smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

draminbil.nu
1 382 Inlägg
24 november 2005
volvo_850_glt skrev:
men hallå tänk på att när ni sladadr och far tänk då på slitage! det är inte billigt med delar!

Varför ha bil överhuvudtaget? Det är ju sket dyrt!!!
Men så himla sköj!! Det är värt ett 100 gånger

17 Inlägg
24 november 2005
Trådstartare
ludde__mannen skrev:
volvo_850_glt skrev:

Varför ha bil överhuvudtaget? Det är ju sket dyrt!!!
Men så himla sköj!! Det är värt ett 100 gånger

helt rätt!!!!!!

Sök