El fel, blinkers blinkar fort men när man startar varningsblinkersen går den normalt

manseliasson
lördag 16:14 · 4 Inlägg

Tjena, som jag skrev i rubriken så blinkar blinkersen väldigt fort men direkt när man slår igång varnings blinkersen så blinkar den i normal fart, känns som man gått igenom de mesta, hittade en begagnat relä sae j590 som sitter inne i bilen o bytt de samt bytt alla lampor bak, gått igenom alla jordpunkter fram i motorutrymmet i kupén samt 2 jordpunkter bak, har också bytt uttaget bak till släpvagns kontakten o köpt helt nytt uttag samt skarvat om kablarna. Sen egentligen alla kontakter är borttagna och rengjorda med kontakt sprej håller på att bli galen nån med några bra tips?
Hade husvagnen påkopplad för någon månad sedan o då fungerade blinkersen har jag för mig.

Bil Volvo 740 92a regina

Mossan1
lördag 16:19 · 2 969 Inlägg

Blinkar alla lampor som dom ska?
Har alla blinkerslampor rätt Watt?
Lyser någon ovanligt svagt, tex dålig kontakt?
För går en glödlampa sönder eller har fel motstånd blinkar det fortare. Som alla bilar med blinkRELÄ.

Varmingsblinkers funkar ändå som vanligt i sådana fall.

manseliasson
lördag 17:35 · 4 Inlägg

Mossan1 skrev:
Blinkar alla lampor som dom ska?
Har alla blinkerslampor rätt Watt?
Lyser någon ovanligt svagt, tex dålig kontakt?
För går en glödlampa sönder eller har fel motstånd blinkar det fortare. Som alla bilar med blinkRELÄ.

Varmingsblinkers funkar ändå som vanligt i sådana fall.

Var så lätt att de var fel watt på fram blinkersen🤔 ibland är de bra att börja om tack så mycket🫶

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang