Fälgar Från infosite.se

Perlisch
24 juli 2007 · 62 Inlägg

jag undrar om nån beställt fälgar från infosite.se men nankang däck 205/40/17
om det är bra däck eller om det bara är skit. Sen undrar jag om man törs betala i förväg och om det är lång leverans tid.

Honda Civic (1993)
Muttley
25 juli 2007 ·

jag hade nankang i den bredden fast 15" till min celica och de som lade på däcken tyckte de var perfekta däck då de knappt var någon obalans alls.

och jag tyckte själv de var perfekta att köra med. sen vet jag inte hur de är med större tum.
dock så körde jag kanske bara 200 mil med de med..

frosth__ Team Kränghäng
25 juli 2007 · 657 Inlägg

Körde oxå på nankang förut.. kanon däck enligt mitt tycke..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Rille_h Knegare
25 juli 2007 · 62 Inlägg

Har kört med nankang ns2 nu i ca 3-4 månader och visst dom funkar bra till det priset men sa-an vilket vägljud.. arbetskamraten cyklar till jobbet och han hör när jag kommer och då cyklar han en bra bit ifrån vägen.... jag kommer satsa på ventus nästa gång..

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
Muttley
25 juli 2007 ·

Rille_h skrev:
Har kört med nankang ns2 nu i ca 3-4 månader och visst dom funkar bra till det priset men sa-an vilket vägljud.. arbetskamraten cyklar till jobbet och han hör när jag kommer och då cyklar han en bra bit ifrån vägen.... jag kommer satsa på ventus nästa gång..

jag hade inget högt vägljud i mina däck ju.

Perlisch
25 juli 2007 · 62 Inlägg

ok. tack så mycket för svaren big_smile.
Hoppas det kommer fler.

Honda Civic (1993)
Rille_h Knegare
25 juli 2007 · 62 Inlägg

tkd_rille skrev:

Rille_h skrev:
Har kört med nankang ns2 nu i ca 3-4 månader och visst dom funkar bra till det priset men sa-an vilket vägljud.. arbetskamraten cyklar till jobbet och han hör när jag kommer och då cyklar han en bra bit ifrån vägen.... jag kommer satsa på ventus nästa gång..

jag hade inget högt vägljud i mina däck ju.

Ok det är ju bra. Kanske är nåt fel på mina eller så gör profilen sitt (205/35-18) ca 2-3 cm däck...

MVH Rille

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
MTR
25 juli 2007 · 341 Inlägg

Vår 360 är skodd med fälgar och däck därifrån.
Kan rekommendera dem. Det tog fyra dagar att få hem hjulen. Monterat, balanserat och klart med bultar. Nankangdäcken är det inget fel på enligt min erfarenhet. Om man ser till priset är det ett väldigt bra köp smile

Volvo 360 GL "Ljudbil" (1986)
tecman
25 juli 2007 · 1 741 Inlägg

jao.. nankang är ju kina däck.. och alla vet ju hur kina däck är... lite hårdare lite sämre men mycket billigare. d.v.s inget man tänker köra fort med på strippen eller bana med. samma gäller TNG. men dom fungerar mycket bra på vägen. och ska själv beställa från infosite innom en snar framtid.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang