2205
Sök

Skroten

Avstängd
1 266 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Är det bara jag som tycker det är så jäävla kul att gå omkring på skroten ?
är ju skit kul och se alla gamla bilar, men såg något mindre roligare idag...jag såg en bil som hade kört in i ett träd..bilen hade ingen airbag, så ratten var helt jävla mos efter personen som körde den...såg oxå en anan som var helt mos...och det var blod..och vitt slem på sätena.....skit synd om dom som körde dom ju hmm hmm hmm hmm hmm hmm
men för det mesta kan man hitta roliga saker...såå..är det bara jag som gillar skroten ?
Senast redigerat av TheFinnishFlash (31 juli 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 juli 2007
lät ju mindre kul för dom som kört dom bilarna.... men håller med, det är ganska kul att gå omkring på skrotarna hehe smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
1 266 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
lät ju mindre kul för dom som kört dom bilarna.... men håller med, det är ganska kul att gå omkring på skrotarna hehe smile

jo hehe..såg även en "zigenarbuss" som hade ett stort jävla rost hål rakt ner i golvet, så man såg hela framdäcket när man lyfte mattan...hur fan kan man köra omkrings så
hehe big_smile big_smile big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

351 Inlägg
31 juli 2007
haha håller med,de är killarnas lilla köpcentrum,men då ska man fan inte ha med sig sin kärring..jävla gnäll hela tiden..så fårt man sätter sin fot inne på gården så säger dom
-ska vi stanna länge eller!!!
-älskling ja är hungrig!!!
-gubben,ja vill gå på toa!!!
-måste snabba på innan alla kläddaffärer stänger!!!

Så har ja det,vet inte om andra har det:)

Dansken

68 Inlägg
31 juli 2007
Går hellre runt på en riktig skrot å letar delar i timvis än springer i klädaffärer...
Kan juh finnas riktigt tuffa fynd big_smile *braindamaged?*

I don´t care what people say, I just do it anyway

1 067 Inlägg
31 juli 2007
Säljer teknik och fordon.. Affären ligger brevid klädaffärer och annat tråkigt..

Massor med folk som bara passar på att "rymma" över till oss medans "Tanten" kollar kläder eller gardiner big_smile

4 506 Inlägg
31 juli 2007
ja det känns som julaffton när man var barn. big_smile

Kan du andas kan du dö.

Sök