2840
Sök

nån som har fattat sig på ford mondeo reklamen?

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
som topic lyder, vad är poängen att sätta massa helium balonger på gammla bilar å låta dem flyga iväg bara för att man ser en ny mondeo?

varken jag eller tjejjen fattar nada... wink

vad tror du?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
20 augusti 2007
Jag har med funderat på det där ! Jag tror det är så att man "svävar" fram i en ny Mondeo att den går så mjukt som om man skulle flyga ? ^^,

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

volvoraggare
4 776 Inlägg
20 augusti 2007
reklamen är fan kass ju. fattar ingenting av reklamen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

755 Inlägg
20 augusti 2007
skit reklam..

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Jag har med funderat på det där ! Jag tror det är så att man "svävar" fram i en ny Mondeo att den går så mjukt som om man skulle flyga ? ^^,

men dom sitter ju inte i bilarna när dom svävar iväg... wink

Saabvilde!
1 708 Inlägg
20 augusti 2007
Xoff skrev:
Larsson_Power skrev:

Nej det är sant ! Men det är det mest normala jag kan komma på ;D Kanske blir dom avundsjuka på killen med Mondeon ? Så dom släpper iväg alla bilar i luften, istället för att skrota dom ? roll

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Xoff skrev:
Larsson_Power skrev:

Nej det är sant ! Men det är det mest normala jag kan komma på ;D Kanske blir dom avundsjuka på killen med Mondeon ? Så dom släpper iväg alla bilar i luften, istället för att skrota dom ? roll

men varför?? haha... lol...

Saabvilde!
1 708 Inlägg
20 augusti 2007
Xoff skrev:
Larsson_Power skrev:
Xoff skrev:

men varför?? haha... lol...

Hahahahah ! Jag har inte den blekaste ! big_smile

Övningskör
51 Inlägg
20 augusti 2007
Är det inte sån där miljöreklamgrej? Men jag vet inte heller smile Fnissade lite för mig själv första gången jag såg den då jag tänkte att dom där bilarna kommer landa någonstans förr eller senare efter att ballongerna sprängs smile

En trevlig bilreklam är den där då bilarna leker kurragömma... tror det är en Opel-reklam? Ser så gulligt ut när en bil hoppar i ett bollhav big_smile
Senast redigerat av kevinw (20 augusti 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 augusti 2007
har inte sett den reklamen men jag tycker många reklamer nu för tiden inte har nått sammanhang med det som reklamen handlar om eller hur jag nu ska säga

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Trucker
234 Inlägg
21 augusti 2007
Larsson_Power skrev:

Mycket troligt eller att de gör plats för nya Mondeo??

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det

Bobo
21 augusti 2007
Jag trodde det var en Coca cola reklam först då man ser deras namn skymta förbi på en reklam tavla i reklamen smile ska väl vara något som skapar att man måste göra plats för sin nya Mondeo och då skickar man iväg den typ... eller jag vet inte, ingen vidare iaf, men man vissa säger ju att de sämsta reklamerna kommer folk ihåg då de är så dåliga och konstiga. Ingen som tänker på när SJ började köra sin skrev bara 95 osv utan något mer.

145 Inlägg
21 augusti 2007
vad jag antog var att de andra bilarna förstörde miljön med avgaser, som förorenade vår himmel?.. och att nya Mondeon var en bra bil för miljön.

vet i fan... de bygger säkert lika bra bilar som de gör reklam iaf wink

Brum säger bilen.
394 Inlägg
21 augusti 2007
Vadå jag tycker inte den va konstig? killen står och undrar varför alla bilar flyger förbi med ballonger... Sen ser han nya mondeon och då vet även han att det självklara valet är att göra sig av med alla andra bilar pga av att nya mondeon är den "perfekta bilen" i reklamen iallfalll wink

Varför är reklamen svår att begripa?

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

outlaw
106 Inlägg
21 augusti 2007
Psychotic skrev:
Vadå jag tycker inte den va konstig? killen står och undrar varför alla bilar flyger förbi med ballonger... Sen ser han nya mondeon och då vet även han att det självklara valet är att göra sig av med alla andra bilar pga av att nya mondeon är den "perfekta bilen" i reklamen iallfalll wink

Varför är reklamen svår att begripa?

håller med,så tolkade jag med den.
Senast redigerat av cowboy (21 augusti 2007)

bad ass boys drive bad ass toys

Sök