Jag har med funderat på det där ! Jag tror det är så att man "svävar" fram i en ny Mondeo att den går så mjukt som om man skulle flyga ? ^^,
men dom sitter ju inte i bilarna när dom svävar iväg...
Nej det är sant ! Men det är det mest normala jag kan komma på ;D Kanske blir dom avundsjuka på killen med Mondeon ? Så dom släpper iväg alla bilar i luften, istället för att skrota dom ?
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Jag har med funderat på det där ! Jag tror det är så att man "svävar" fram i en ny Mondeo att den går så mjukt som om man skulle flyga ? ^^,
Nej det är sant ! Men det är det mest normala jag kan komma på ;D Kanske blir dom avundsjuka på killen med Mondeon ? Så dom släpper iväg alla bilar i luften, istället för att skrota dom ?
men varför?? haha... lol...
Hahahahah ! Jag har inte den blekaste !
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Är det inte sån där miljöreklamgrej? Men jag vet inte heller Fnissade lite för mig själv första gången jag såg den då jag tänkte att dom där bilarna kommer landa någonstans förr eller senare efter att ballongerna sprängs
En trevlig bilreklam är den där då bilarna leker kurragömma... tror det är en Opel-reklam? Ser så gulligt ut när en bil hoppar i ett bollhav
har inte sett den reklamen men jag tycker många reklamer nu för tiden inte har nått sammanhang med det som reklamen handlar om eller hur jag nu ska säga
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Jag trodde det var en Coca cola reklam först då man ser deras namn skymta förbi på en reklam tavla i reklamen ska väl vara något som skapar att man måste göra plats för sin nya Mondeo och då skickar man iväg den typ... eller jag vet inte, ingen vidare iaf, men man vissa säger ju att de sämsta reklamerna kommer folk ihåg då de är så dåliga och konstiga. Ingen som tänker på när SJ började köra sin skrev bara 95 osv utan något mer.
Vadå jag tycker inte den va konstig? killen står och undrar varför alla bilar flyger förbi med ballonger... Sen ser han nya mondeon och då vet även han att det självklara valet är att göra sig av med alla andra bilar pga av att nya mondeon är den "perfekta bilen" i reklamen iallfalll
Vadå jag tycker inte den va konstig? killen står och undrar varför alla bilar flyger förbi med ballonger... Sen ser han nya mondeon och då vet även han att det självklara valet är att göra sig av med alla andra bilar pga av att nya mondeon är den "perfekta bilen" i reklamen iallfalll