2850
Sök

Ebay säkert?

100% Skåning
358 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan!

Tänkte inhandla lite prylar till min bil från Ebay, eftersom man kan hitta många fina saker till väldigt bra priser till just bilar!

Så min fråga är om någon här han handlat från Ebay nångång, funkade det bra?
Eller kanske känner till nån som har handlat där.

Betalningssätt blir väll via PayPal antar jag, gör PayPal själv om en summa från Svenska Kronor (SEK) till den vinnande summan man får på Ebay, vanligt vis Dollar ($) så man vet att det blir rätt summa man betaler in till säljare?

Ja lite allmän info hade inte varit helt fel.
Tack för mig!
//Mvh Joakim

379 Inlägg
15 oktober 2007
Jag har handlat från Ebay, köpte ett fisheyeobjektiv. Allt funkade perfekt. Kommer inte riktigt ihåg hur jag betalade. Tror jag betalade en del via nätet och sen tullavgifter när jag hämtade ut det. Hela affären gick på drygt en vecka. Dock får jag en massa mail från Ebay nu men kanske man får stå ut med

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

820 Inlägg
15 oktober 2007
handlat från Ebay? ingen skillnad mot att handla från blocket eller vilken annan annonserinssite   alls?

Din bank gör om det till Dollar när du betalar till paypal med ditt visakort eller hur man nu  vill göra... smile

100% Skåning
358 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
Okej tack för den informationen, skall testa detta ikväll.

4 767 Inlägg
15 oktober 2007
Håll koll på vad frakten till Sverige blir bara.

Betalar du med paypal så lär du inte få några problem med betalningen.

Har handlat massor via ebay..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

97 Inlägg
15 oktober 2007
Jag har själv beställt via ebay från en försäljare från Tyskland, hittills har det fungerat perfekt. Väntar på att fälgarna skall komma hem nu. Skall bli spännande!! Går att hitta riktiga fynd!

Det viktigaste är väl att kolla att de flesta är nöjda med säljaren!!

//Marcus

Sök