2157
Sök

hjälp med köp av digital kamera

100 Inlägg
7 januari 2006
Trådstartare
hej funderar på att köpa en ny digital kamera så om det är någon eller några som kan det här med kameror så kan ni väl ge lite tips på vart man kan köpa och vilka som är något att ha priset får ligga på max 4000kr mvh johnne

i bland spöar jag mig själv för ingen annan vågar

1 417 Inlägg
7 januari 2006
Fujifilm finepix s5500, eller s5600 smile

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
7 januari 2006
Köp Nikon! Klockrena kameror, Sedan kan jag tipsa om en foto skrivare oxå, Epson rx700 köpte en sådan för ett tag sedan den är grymm!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

2 122 Inlägg
7 januari 2006
för 4000 skulle jag köpa en digital video kamera och plocka ut bilderna på datorn tongue

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Jägermeister
910 Inlägg
7 januari 2006
Håller med den förra talaren, köp hellre en digital filmkamera.
Kan ju ta bilder med den oxå om du vill.
Annars så kan jag rekommendera pentax kameror, morsan och dom har haft sin i 4 år och den har aldrig krånglat och bilderna blir kanonbra.
Köp aldrig netonnets digitalkameror av märket avant, har testat olika modeller och inte dom billigaste heller och dom har vi fått skicka in flera ggr på lagning...

En gång är ingen gång...

12 086 Inlägg
7 januari 2006
Canon Ixus 500, absolut bästa köpet!

100 Inlägg
8 januari 2006
Trådstartare

i bland spöar jag mig själv för ingen annan vågar

122 Inlägg
8 januari 2006
Tänk på att du behöver ha ett större minneskort än det som medföljer, minst ett 256Mb. Koster ju ett par kronor det också.. Sen vill du säkert ha väska, extra batterier till mm mm. Det bär iväg fort, tro mig!!

Jag köpte en Konica Minolta Dimage Z6 för ett par veckor sen, riktigt nöjd med den!  Köpte till 512mb minneskort, väska, laddare med batterier & ett par extra batterier. Betalade 5400:- för det kalaset.

Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak

21 Inlägg
9 januari 2006
Ska väl börja med o säga att man inte är något proffs men jag köpte denna i mellandagarna på en Expert butik för 3724:- med minnes kort och 3-års försäkring.
Jag är såååå jävla nöjd, superkamera för den slanten. Säljaren fick chansen att sälja något annat i den prisklassen men då var jag tvungen att köpa systemkamera sa hon om jag vill ha något bättre.
http://www.europe-nikon.com/details.asp … p;catId=82

4 554 Inlägg
9 januari 2006
se till att du kan ändra slutartider och sånt manuellt..

2lateuloose
543 Inlägg
9 januari 2006
Det finns bara en kamera som toppar i den prisklassen & det
är en Canon så klart! smile

Canon ixus 55
storebror till den berömda ixus 50, fast 55 är utrustad med en 2.5" skärm

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
10 januari 2006
Nikon Coolpix serien är riktigt bra.. Lätt att förstå sig på och billiga.. Bra bilder.

Sök