Boston Acoustics är ett riktigt bra märke dock kanske dessa högtalare inte kan kallas deras top of the line men i almänhet så är det ett mycket bra märke.
Att ett en person inte känner till märket på den Svenska marknaden behöver inte säga att det är båligt! Vi har väldigt få märken i Sverige och det finns mycket bra märken som kan klassa ut de flesta som finns här idag.
S85 låter helt OK för pengarna! låter betydligt bättre än många av dom "stora" märkenas prylar i samma prisklass. för att inte tala om deras dyrare grejor..
Det där är ur "Rally" serien, när Hifiklubben sålde Boston så hade dom denna + Pro serien. Det är inte skit i alla fall! Dom låg nånstans kring 1500:- på den gamla goda tiden om jag inte minns helt fel.
Vad jag menade var att jag bara hört om dom i hifi-sammanhang och inte i billjudssammanhang. Inomhus, javisst, men i bilar? Det visste jag faktiskt inte. Sen så svarade jag lite för att någon annan skulle få upp ögonen för tråden. Ville inte att han skulle vara helt utan respons här på gorg.
/Phaetoon
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)