3660
Sök

spränga postlådor :) tips vilken ska man slänga i :P ???

529 Inlägg
31 december 2007
Trådstartare
#1
he he nån som har tips vilken pjäs man ska slänga i postlådorna idag ?

Volvo fore life :)

7 100 Inlägg
31 december 2007
#2
ge fan i att ha sönder dom ist

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

136 Inlägg
31 december 2007
#3
men för helvete! Ge fan i andras postlådor. Om du nu ska ha sönder dem så får du fan köpa egna o spränga. Sen får du se hur roligt det blir att betala för dem.

De Säger Vi Hej!

Konsult
1 247 Inlägg
31 december 2007
#4
Inte smart att spränga andras postlådor, det är inte kul att köpa en ny efter varje nyår.. Kanske borde köpa en uppsättning själv och spränga...


124 Inlägg
31 december 2007
#5
Ja skit kul att göra sönder andras brevlådor.. skit kul sen när man får tag i dig å slår sönder dig jävla tönt


Billackerare
737 Inlägg
31 december 2007
#6
JohanMR850 skrev:
he he nån som har tips vilken pjäs man ska slänga i postlådorna idag ?
Hrm... en av garagets regler:

"§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace."

Jag vet inte vad lagboken säger men att förstöra annans egendom lär ju vara brottsligt.
Senast redigerat av Youngblood (31 december 2007)

Corrado VR6R 3.0 Turbo

645 Inlägg
31 december 2007
#7
Det e inte bara ägarna själva som blir arga o förbannade, vi brevbärare tycker också det är rätt jobbigt att behöva ta tillbaka posten till kontoret för varenda låda som är söndersprängd... vilket har varit en hel del hittils innan det ens varit nyår... lär nog bli nåra till om du får hålla på också...

108 Inlägg
31 december 2007
#8
Tror du har kommit fel , Lunarstorm skulle du loggat in på .. trött man blir , tycker det ska finnas en 18års åldersgräns på Garaget.org och krav på Körkort!

Gott nytt år!

MVH


2 182 Inlägg
31 december 2007
#9
Youngblood skrev:
Jag vet inte vad lagboken säger men att förstöra annans egendom lär ju vara brottsligt.
Ja det är brottsligt, vandalism heter det.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

804 Inlägg
31 december 2007
#10
Youngblood skrev:
JohanMR850 skrev:
he he nån som har tips vilken pjäs man ska slänga i postlådorna idag ?
Hrm... en av garagets regler:

"§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace."

Jag vet inte vad lagboken säger men att förstöra annans egendom lär ju vara brottsligt.
Lagboken säger även att "Uppmaning till brott" är ett lagbrott. Så alla inlägg med uppmaningar om att misshandla den och den för folk blivit blåsta är kriminella, även alla 14åringar som sitter på lunar och ber folk skicka massa musik till dem gör en brottslig handling. Mycket folk inte vet.

Muttley
31 december 2007
#11
sådana fjortisar har redan vart på mina föräldrars brevlåda. fastän mor min såg dem och knacka och skrek på rutan så gjorde de om de en vecka efter!

Skulle de varit jag som sett de skulle jag sprungit efter och sen prylat dem. För de är så jävla irriterande med idioter som förstör för andra1

Makaronborrare
993 Inlägg
31 december 2007
#12
Med tanke på alla dessa omogna snorungar som spränger brevlådor, Skjuter raketer mot människor,fordon och byggnader så tror jag snart det förbjuds sälja fyrverkerier och smällare helt och hållet i detta landet. Synd om dom som bara vill skjuta lite vid tolvslaget


Muttley
31 december 2007
#13
calibra1992 skrev:
Med tanke på alla dessa omogna snorungar som spränger brevlådor, Skjuter raketer mot människor,fordon och byggnader så tror jag snart det förbjuds sälja fyrverkerier och smällare helt och hållet i detta landet. Synd om dom som bara vill skjuta lite vid tolvslaget
yepp håller med dig, förbjud fyrverkeriförsäljning i "godishörnor" där de aldrig kollar leg. sälj endast samma dag som man ska smälla. och helst bara till arrangerade platser=)
har varit jobbigt med allt smällande nu ett bra tag!

med lem
1 147 Inlägg
31 december 2007
#14
tkd_rille skrev:
calibra1992 skrev:
Med tanke på alla dessa omogna snorungar som spränger brevlådor, Skjuter raketer mot människor,fordon och byggnader så tror jag snart det förbjuds sälja fyrverkerier och smällare helt och hållet i detta landet. Synd om dom som bara vill skjuta lite vid tolvslaget
yepp håller med dig, förbjud fyrverkeriförsäljning i "godishörnor" där de aldrig kollar leg. sälj endast samma dag som man ska smälla. och helst bara till arrangerade platser=)
har varit jobbigt med allt smällande nu ett bra tag!
håller med. det e grymt tröttsamt...
plus att jag tycker de e konstigt att det inte e skyhögar skatter på smällare och fyverkerier, som allt annat

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

553 Inlägg
31 december 2007
#15
ja visst, man kan anta att han ska spränga andras postlådor och det kommer han nog antagligen att göra, men han har aldrig skrivit att han ska spränga andras postlådor... ville bara upplysa eftersom alla bara skriver att han ska ge fan i andras postlådor.. men det kanske han ska wink vem vet hmm

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
31 december 2007
#16
Jävla fjatarsel....

Sump Runk Rätt O Slätt!

Administratör
2 978 Inlägg
31 december 2007
#17
Tråd låst*

En kopp av den svarta såsen...


Sök