3677
Sök

Vindavvisare

46 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
men mongon klagar ju bara på hur man stavar..
så fler folk som ska klaga kan ju tala om hur man raderar ett inägg i ställe
Senast redigerat av dildoikka (5 februari 2008)

1 207 Inlägg
5 februari 2008
dildoikka skrev:
hej alla biltokar!
är det någon som vet om det går att fästa vind avvisare på rutorna så ingen kan stäla dom...
lite tårkigt att fixa åsså är dom borta på morronen när man kommer ut!sad

Om du nu har dyslexi eller liknande så får du ursäka mig, men va fan?

Det heter:
Vindavvisare.
Stjäla.
Tråkigt.
Också.
Morgonen.

Miklen
5 februari 2008
Du "maco" det heter inte VA det heter VAD å va fasen betyder "ursäka" .. Skärp dig du har väl fattat va d står ändå eller ? Att folk inte kan låta bli att skita sönder trådar me moral dravel..bli lärare eller nåt..

Tråkigt att startinlägget togs bort men antar det handlade om vindavvisare som inte vill bli stulna.. Såna grejer är ju som den enda vettiga som skriver i tråden hopplösa.. man får ju välja om man vill det ska va lätt att sätta dit nya eller om det ska va jobbigt för "tjuven" att få med sig hela grejer.. Skadegörelse går ju inte att värja sig emot.. Om detta va helt off topic får ja be om ursäkt big_smile

Nätverkstekniker(snart)
164 Inlägg
6 februari 2008
maco skrev:
dildoikka skrev:
hej alla biltokar!
är det någon som vet om det går att fästa vind avvisare på rutorna så ingen kan stäla dom...

Det heter:
Vindavvisare.
Stjäla.
Tråkigt.
Också.
Morgonen.

Vet att de är offtopic, men vafan.. Varför ska de klagas på dom som kanske har svårt att stava? Jag fattade hans inlägg till 100% Man kan väl fråga vad personen i fråga menar om man inte fattar.. Men folk som bara går ut för att leka språkpoliser kan väl lika gärna dra till någe jäkla språkpolis forum där "alla" stavar rätt.

Har kompisar som har svårt att stava, och dom skriver inte direkt bättre utav att folk klankar ner på dom, dom mår bara sämre!

Blir så himla trött på alla som tror dom är störst bäst och vackrast hela jä*vla tiden..

Ontopic så håller jag med URC, fäst med dubbelhäftande tejp så är inte allt sönderbrytet och ser förjävligt ut om det har varit ligister i farten.

smile

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)

hmmmm
1 094 Inlägg
6 februari 2008
om jag var trådstartaren skulle jag sätta dom med stark dubbelhäftande tejp om du nu inte har garage. då dom blit stulna rätt ofta. och jag hade mina limmade förut och någon försökte själa dom, slutade med att dom gick sönder och dom som försökte ta dom troligtvis blivit förbannade för alla 4 dörrar var det stora bucklor i + sko märken. så nu denna gång när mina sitter är dom också limmade men bilen står i garage istället smile

Bildrulle
499 Inlägg
6 februari 2008
Dubbelhäftande tejp, starkt lim eller något, iaf så dom får bryta sönder skiten för att få bort dom. Då får dom iaf ingen nytta av den själva...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

46 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
hihiiii kul var det att testa skriva här. speciellt när folk ska klaga hela tiden på hur man skriver. har inga svårigheter i att skriva.. skriver bara lite fort åsså är jag jäkligt trött på att man ska skriva så rätt. så jag skriver på värmländska eftersom jag är en värmlandstös... smile

Men kul var det hehee fick i allafall folk att skriva.. 
Tjollahopp..

4 506 Inlägg
6 februari 2008
maco skrev:
dildoikka skrev:
hej alla biltokar!

Det heter:
Vindavvisare.
Stjäla.
Tråkigt.
Också.
Morgonen.

[OT]
Redan nämmt. Men kan inte låta bli.
Hur perfekt är du själv? Ge fädel i o
anmärka på sådant. Fattar du vad det
står så räcker väll det?

Kan du andas kan du dö.

2 201 Inlägg
6 februari 2008
jag vet itne hur vindavvisarna sitter på varken volvo eller chevan. men på min så trycks dom på plats. o sen sitter dom klämda mellan rutan dörren så att säga. hoppas du förstår vad jag menar

synd att alla ska vara så jävla petnoga o börja hacka för man skriver fel.

Avstängd
519 Inlägg
8 februari 2008
de ska sättas fast me dubbelhäftat å bra lim

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Sök