2448
Sök

Hastighets mätar wire. blandning mellan opel och volvo

7 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Jag har en gammal Opel Admiral, som det sitter en B230K i, med automatlådan,

Motorn ska fortfarande reggas in, och jag har ingen fungerande hastighetsmätare, eftersom bilen inte var körbar när jag köpte den så uppfattade jag inte detta eftersom jag bara stod på tomgång med den.

Min fråga är dock ifall någon känner till här vilken sorts wire man kan ta? ifall fästet i admiralens hastighetsmätare kanske t.o.m liknar volvo's? skulle gärna vilja ha lite ideer eftersom jag inte riktigt kan prova mig fram, en wire är lixom inte gratis smile

tack iaf.

Letar efter blinkersglas fram till Opel admiral, samt baklycktor (gärna hela med insats och allt)

1 498 Inlägg
13 februari 2008
Besiktnigs tips: cykeldator. eller en acewell

7 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Cykeldator är väll inte godkänt längre :S och vad är en acewell? ursäkta om jag frågar tongue

Letar efter blinkersglas fram till Opel admiral, samt baklycktor (gärna hela med insats och allt)

The one and only
1 091 Inlägg
13 februari 2008
SoPaN skrev:
Cykeldator är väll inte godkänt längre :S och vad är en acewell? ursäkta om jag frågar tongue

Cykeldator ska väll vara godkänt.. En sån kostar ju ingen förmögenhet så det skadar ju inte o försöka smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök