3560
Sök

Sökes Klarglas c70

2 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Tjenare håller på att leta efter klarglas till en Volvo c70 äldre modell. Någon som kan ge mig tips om vart jag hittar ett par för ett vettigt pris, har hittat några ikke orginal men undrar va priset ligger på "Volvo Orginal", Angeleyes vore inte helt fel heller. samt andra priser (inget krav på orginal) Jäkla snyggt!!

tacksam för svar.
Senast redigerat av Proxy (24 april 2008)

BaM BaM
232 Inlägg
24 april 2008

Inget vara för evigt.

Charkuterist
88 Inlägg
24 april 2008
Kolla runt på olika köp och sälj sidor. Forumet på TPC, här o på blocket o sånt.
Annars finns dom ju på Volvo, vet inte vad de kostar exakt. Köpte mina av en polare men gissar på att dom ligger runt 7000-8000.- E ju bara till att ringa o fråga.
Tycker personligen att Volvo original klarglas ser bäst ut, men det e ju jag det wink

Lycka till!

4 824 Inlägg
24 april 2008
Nya orginal kostar 6562,50:- utan rabatt wink
Det fick jag fram när jag räknade ihop Fsg.pris på mitt kvitto men det gav ju inte jag big_smile

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Charkuterist
88 Inlägg
24 april 2008
Christian S skrev:
Nya orginal kostar 6562,50:- utan rabatt wink
Det fick jag fram när jag räknade ihop Fsg.pris på mitt kvitto men det gav ju inte jag big_smile

Där ser man.. inte så dyra som jag trodde då. E nog ett gammalt pris som jag har hört om då.

4 824 Inlägg
24 april 2008
Inte säkert för ibland har jag sett annonser med begagnade där dom skriver att dom gett runt 9000:- för dom när dom köpte dom nya.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

2 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
tack för hjälpen, ska forska vidare!

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
25 april 2008
Jessan skrev:
Kolla runt på olika köp och sälj sidor. Forumet på TPC, här o på blocket o sånt.
Annars finns dom ju på Volvo, vet inte vad de kostar exakt. Köpte mina av en polare men gissar på att dom ligger runt 7000-8000.- E ju bara till att ringa o fråga.
Tycker personligen att Volvo original klarglas ser bäst ut, men det e ju jag det wink

Lycka till!

Även här har vi samma åsikt du och jag. tongue

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Charkuterist
88 Inlägg
25 april 2008
Christian S skrev:
Inte säkert för ibland har jag sett annonser med begagnade där dom skriver att dom gett runt 9000:- för dom när dom köpte dom nya.

Ja jag har också för mig att det har legat runt där i pris.

Sök