2950
Sök

Norsk olycka.

FreddeK
4 maj 2008
Trådstartare
ja vad säger man...illa när man tror man är världsmästare. synd bara att han inte var själv i bilen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2398267.ab
Senast redigerat av Freddeponken (4 maj 2008)

68 Inlägg
4 maj 2008
R.i.p

/Marcus _PeeWee_ Jansson

ElectroRaggare
885 Inlägg
4 maj 2008
Och folk undrar varför försäkringen är så dyr för killar mellan 18-24 år.

Jisses. idioter som denna person som bara skulle stajla för brudarna..

Synd bara att han tog med sig oskyldiga i sitt övermod.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Forummoderator
26 397 Inlägg
4 maj 2008
Djävulskt onödigt..sköt er i trafiken medtrafikanter!

Rip

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Körv
3 535 Inlägg
4 maj 2008
sad

Truckdriving Man

3 113 Inlägg
4 maj 2008
så grymt dumt och onödigt.. men kan ju själv erkänna att jag älskar också fart! hmm

rest in peace..! vi alla gör misstag, stora som små!

Semper Fi

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 maj 2008
Den där killen var ju en idiot och även om jag inte önskar att se någon död så förtjänade han ju ändå det han fick. Tjejerna däremot tycker jag synd om sad

Jag erkänner mer än gärna att jag gillar att trycka lite på gasen ibland men inte fan gör jag det med bilen full av folk som jag eventuellt skulle kunna ta livet av.

Mitt liv räcker gott och väl.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

FreddeK
4 maj 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Den där killen var ju en idiot och även om jag inte önskar att se någon död så förtjänade han ju ändå det han fick. Tjejerna däremot tycker jag synd om sad

Jag erkänner mer än gärna att jag gillar att trycka lite på gasen ibland men inte fan gör jag det med bilen full av folk som jag eventuellt skulle kunna ta livet av.

håller inte med dig! ingen förtjänar att dö bara för man gasar och gillar farter. Men nu blev det som det blev och det är olyckligt!

166 Inlägg
5 maj 2008
ett fall av hybris

RIP

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 maj 2008
Freddeponken skrev:
TBOC_Razor skrev:

håller inte med dig! ingen förtjänar att dö bara för man gasar och gillar farter. Men nu blev det som det blev och det är olyckligt!

Vad jag menade var ju att han lekte med döden och förlorade.

Kör man runt i farter långt över dom tillåtna *ska* man helt enkelt vara medveten om att det kan gå åt helvete och det vill jag väl påstå att det gjorde i detta fallet.

Som sagt, att leka med sitt eget liv i höga farter kan jag godta men att riskera andras liv för sitt eget nöje är inte ok.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

FreddeK
5 maj 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Freddeponken skrev:
TBOC_Razor skrev:

Vad jag menade var ju att han lekte med döden och förlorade.

Kör man runt i farter långt över dom tillåtna *ska* man helt enkelt vara medveten om att det kan gå åt helvete och det vill jag väl påstå att det gjorde i detta fallet.

Som sagt, att leka med sitt eget liv i höga farter kan jag godta men att riskera andras liv för sitt eget nöje är inte ok.

okej var lite oklar med hur du menade. jag håller med dig!

Automationselektriker
213 Inlägg
5 maj 2008
såg ut att ha gått väldigt fort dedära =/

håller med, är man ensam i bilen så är det ju upp till en själv om man skulle krasha, men det är itne acceptabelt om du har bilen full med oskyldigt folk.

killen kunde jag inte bry mig mindre om, tycker dock som sagt synd om tjejerna sad

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)

typ..eh..va?
582 Inlägg
5 maj 2008
Fy fan vilken jävla smäll...hemskt när sånt händer.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
5 maj 2008
Aj, aj, aj.....så tragiskt....sad

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
5 maj 2008
Folk dör överallt, varje dag, t.om varje minut.

Dock så är det synd att två st oskyldiga systrar skulle sätta livet till.
Stackars föräldrar enligt mig.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Evolution Garage
478 Inlägg
6 maj 2008
Ole Thomas Feet hette föraren, namngiven av ngra norska tidningar.
R.I.P

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
6 maj 2008
som tidigare talare, synd att han inte va själv i bilen

Vilket jävla drag :)

8 886 Inlägg
6 maj 2008
Synd att oskyldiga ska drabbas (Passagerarna). Sen må det vara "Rally stjärna" eller någon annan titel bakom idioten som kör.

Fotograf på tierpidag.se

Evolution Garage
478 Inlägg
6 maj 2008
sant så sant.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Sök