3134
Sök

Plats problem

4 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Tjenare jag e en kille på 2 meter som har grova problem med längden när det gäller att få plats i förar säte, jag får plats men instrument panel/ratt skaver mot ben och sitter med foten på snedden för att kunna gasa tongue

Så jag undrar om någon vet några bilar där det finns massor med utrymme till föraren eller om det finns något annorlunda säte man kan köpa till för att få mer plats eller liknande

Har testat 3st 850 och en med elhissar i stolen alla var för små // 2st 940 försmå // v70 förliten // s60 bättre plats men fortfarande lite krångel / s80 lite bättre än s60 men fortf krångel
Senast redigerat av Lanka (14 maj 2008)

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
14 maj 2008
bmw 5 serien

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 maj 2008
van

2 079 Inlägg
14 maj 2008
maybach 62, å skaffa en chaufför

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

44 Inlägg
German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
15 maj 2008
Min kompis är 196 cm och har inga som helst problem att köra eller sitta bak min bil. smile
Men han är ganska smal, så han passar i sportsätena fram, men andra Vectra är ju lika fast de har inte samma djupa säten som just GTS Elegance. smile

MVH

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
15 maj 2008
Helt klart BMW 5serien, lagom höjd och massor med benutrymme. Tro det eller ej, men min Golf 2:a mycket rymlig i takhöjd, benutrymmet är dock sämmre.

DFFL
9 020 Inlägg
15 maj 2008
lol, testa nån annan bil än en VOLVO!!!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 100 Inlägg
15 maj 2008
en tahoe,fast dom är ju rätt så dyra!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

8 156 Inlägg
15 maj 2008
Jaguar har ganska så fint med utrymme fram. Ska jag vara ärlig så är Volvo lite dåliga på det där med utrymme fram för benen. Iaf för oss med långa ben.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

4 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Har bara typ volvo bilar i närheten men skall åka till några bil handlare och testa lite. tack för tipsena en så länge

4 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Måste även till lägga att jag inte har testat sportsäten men har en som har testat och säger att det ger en lite mer obekväm körning, dock jag vet inte eftersom jag inte testat själv.

Sök