Tack för svaren! skummt att jag har en sån slang då min är ju lätttrycks turbo :S menmen blir att sätta i en laddtrycksklocka där den gamla slangen satt då:)
Jag gissar på att den även försörjer ecc:n och dess spjäll med vacuum, för jag har samma slang/klockor i båda mina 945or. Turbo och sugis - båda med ecc.
Jag gissar på att den även försörjer ecc:n och dess spjäll med vacuum, för jag har samma slang/klockor i båda mina 945or. Turbo och sugis - båda med ecc.
Du var snabbare en jag att skrivad det men det e en matning till det med ... i fall man ej har nu en turbo mätare i instrumentgruppen.
Det som du hör pysa är väl nån vacuumläcka på ecc:n, när du gasar försvinner ju vacuumet. Anledningen till att du inte hör nåt då är att dom svart/vita klockorna är backventiler
Det som du hör pysa är väl nån vacuumläcka på ecc:n, när du gasar försvinner ju vacuumet. Anledningen till att du inte hör nåt då är att dom svart/vita klockorna är backventiler
Så skulle det kunna vara för jag har ecc. Får ta en kik imorn. har du nåt tips på vart man kan sätta slangen till laddtrycksmätare?
Det som du hör pysa är väl nån vacuumläcka på ecc:n, när du gasar försvinner ju vacuumet. Anledningen till att du inte hör nåt då är att dom svart/vita klockorna är backventiler
Så skulle det kunna vara för jag har ecc. Får ta en kik imorn. har du nåt tips på vart man kan sätta slangen till laddtrycksmätare?
Ja, t-stycka valfri vacuumslang på insuget eller skruva i en ny nippel på insuget och montera slangen där.