3435
Sök

PaintWorX

Stålverksarbetare
372 Inlägg
13 april 2009
#4981
BIL_Galen_Tjej skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/cx6myl5km44w[/video]
https://www1.garaget.org/gallery/archive/15618/623017_p5hpl1.jpg
Elmia 2009
Erick filmade mig... Så jag fotade honom (IN ACTION!!!)
Iofs så var det inte honom jag fokuserade på big_smile

//MrT


MadLamb Racing
372 Inlägg
13 april 2009
#4982
Grattis till priserna!!! Ni borde fan ha vunnit mer priser, tycker jag iaf! Får bilder från Mixil senare i veckan, lägger upp lite bilder från er monter då!

"De är polerat!"

MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4983
Snowqueen skrev:
Ni får säga vad ni vill men.... Jag anser inte att detta resultat är rätt...

New Performance Car Proffs
1 GMC Syclone - 00, Paint Worx-8 Ball / Robban Mölndal
2 BMW M3 CSL "Loaded " - 03, Paint Worx-8 Ball / Anders Borås
3 SAAB 9-3 TXR - 06, P-A Johansson Vänersborg Sverige

Förlåt Anders men din bil ser ut som vilken annan bil som helst....... snygg men den sticker inte ut i mina ögon.
Och Robban... sorry men åxå en "vanlig" bil... både Syclone och Loaded har något riktigt porrigt under huven men mer än det lockar mig tyvärr inte.
lacka bilarna i pärlemorvit med blått i så ska ni se att jag blir knäsvag.

Men Jag kan inget annat säga än Grattis till er även om jag personligen gillade en annan bil.
Nu tävlade vi ju inte i Styling cars wink  utan performance cars. Jag tycker robban absolut är värd 1:a platsen. Med över 1000 hästar och världens snabbaste pickis samt grym lack av Paul, vad mer ????

Ingen av vare sig mig eller robban hade förväntat sig pris i denna klass, men folket ville annorlunda.

Detta är både jag och robban mkt förvånade över men jävligt tacksamma big_smile.

Jag tycker att Paul stod för en mega utmaning när det gäller att lacka om Loaded på ett sätt som endast han hade ögon för innan alla andra. Det är det som gör han så stor och extremt kompetent. Han hade en hel värld att ta hänsyn till i detta speciella fall. Därför tyckte jag att det var mest rätt att han hämtade upp pokalerna åt mig och robban. Det var det minsta vi kunde ge han förutom att vi båda är jävligt nöjda med jobbet.

Jag kommer i vilket fall se denna placering som en mkt gott resultat av Pauls arbete, alla fantastiska supporters här på GORG och kommer ödmjukt vårda den uppskattning som gavs från alla som röstade.

Det samma gäller alla topp placeringar här på GORG. 1:a på 250toppen (snart två veckor), 1:a på märkes topppen och inom topp 10 på favorit toppen och klättrar fortfarande.

ETT STORT TACK FRÅN ETT STORT HJÄRTA tongue

Detta kommer peppa oss som fixar och donar med Loaded projektet att ge tillbaka mer show och utmanande vidareutveckling samt hissnande banupplevelser med livet som insats big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

MadLamb Racing
372 Inlägg
13 april 2009
#4984
Ni förtjäna dom priserna!!!

"De är polerat!"

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
13 april 2009
#4985
gladiatorn skrev:
Snowqueen skrev:
Ni får säga vad ni vill men.... Jag anser inte att detta resultat är rätt...

New Performance Car Proffs
1 GMC Syclone - 00, Paint Worx-8 Ball / Robban Mölndal
2 BMW M3 CSL "Loaded " - 03, Paint Worx-8 Ball / Anders Borås
3 SAAB 9-3 TXR - 06, P-A Johansson Vänersborg Sverige

Förlåt Anders men din bil ser ut som vilken annan bil som helst....... snygg men den sticker inte ut i mina ögon.
Och Robban... sorry men åxå en "vanlig" bil... både Syclone och Loaded har något riktigt porrigt under huven men mer än det lockar mig tyvärr inte.
lacka bilarna i pärlemorvit med blått i så ska ni se att jag blir knäsvag.

Men Jag kan inget annat säga än Grattis till er även om jag personligen gillade en annan bil.
Nu tävlade vi ju inte i Styling cars wink  utan performance cars. Jag tycker robban absolut är värd 1:a platsen. Med över 1000 hästar och världens snabbaste pickis samt grym lack av Paul, vad mer ????

Ingen av vare sig mig eller robban hade förväntat sig pris i denna klass, men folket ville annorlunda.

Detta är både jag och robban mkt förvånade över men jävligt tacksamma big_smile.

Jag tycker att Paul stod för en mega utmaning när det gäller att lacka om Loaded på ett sätt som endast han hade ögon för innan alla andra. Det är det som gör han så stor och extremt kompetent. Han hade en hel värld att ta hänsyn till i detta speciella fall. Därför tyckte jag att det var mest rätt att han hämtade upp pokalerna åt mig och robban. Det var det minsta vi kunde ge han förutom att vi båda är jävligt nöjda med jobbet.

Jag kommer i vilket fall se denna placering som en mkt gott resultat av Pauls arbete, alla fantastiska supporters här på GORG och kommer ödmjukt vårda den uppskattning som gavs från alla som röstade.

Det samma gäller alla topp placeringar här på GORG. 1:a på 250toppen (snart två veckor), 1:a på märkes topppen och inom topp 10 på favorit toppen och klättrar fortfarande.

ETT STORT TACK FRÅN ETT STORT HJÄRTA tongue

Detta kommer peppa oss som fixar och donar med Loaded projektet att ge tillbaka mer show och utmanande vidareutveckling samt hissnande banupplevelser med livet som insats big_smile
Haha så jävla vackert skrivet, man blir fan tårögd big_smile

okej, jag trodde ni körde på styling osv, klasserna.
grattis iaf återigen:)


MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4986
hehe...nädu, ingen styling här, jag respekterar dock dessa byggen enormt för deras kreativitet och nedlagd tid samt byggarens själ. Men för oss är det "hardcore", grejerna skall användas och köras till sin yttersta gräns. Att leta dessa gränser är vad just vi letar efter och det som ger oss vår kick. Det skall hänga däckrester utmed skärmar etc lollol

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Os Difuntos
1 822 Inlägg
13 april 2009
#4987
gladiatorn skrev:
hehe...nädu, ingen styling här, jag respekterar dock dessa byggen enormt för deras kreativitet och nedlagd tid samt byggarens själ. Men för oss är det "hardcore", grejerna skall användas och köras till sin yttersta gräns. Att leta dessa gränser är vad just vi letar efter och det som ger oss vår kick. Det skall hänga däckrester utmed skärmar etc lollol
Åfan jag som trodde din bil skulle bli en trailerqueen nu wink

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4988
baca skrev:
gladiatorn skrev:
hehe...nädu, ingen styling här, jag respekterar dock dessa byggen enormt för deras kreativitet och nedlagd tid samt byggarens själ. Men för oss är det "hardcore", grejerna skall användas och köras till sin yttersta gräns. Att leta dessa gränser är vad just vi letar efter och det som ger oss vår kick. Det skall hänga däckrester utmed skärmar etc lollol
Åfan jag som trodde din bil skulle bli en trailerqueen nu wink
VAAAAA yikes
Är detta någon ny fånig lag som trädde ikraft 1 april eller wink

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Os Difuntos
1 822 Inlägg
13 april 2009
#4989
gladiatorn skrev:
baca skrev:
gladiatorn skrev:
hehe...nädu, ingen styling här, jag respekterar dock dessa byggen enormt för deras kreativitet och nedlagd tid samt byggarens själ. Men för oss är det "hardcore", grejerna skall användas och köras till sin yttersta gräns. Att leta dessa gränser är vad just vi letar efter och det som ger oss vår kick. Det skall hänga däckrester utmed skärmar etc lollol
Åfan jag som trodde din bil skulle bli en trailerqueen nu wink
VAAAAA yikes
Är detta någon ny fånig lag som trädde ikraft 1 april eller wink
Japp alla sjukt snygga bilar som faktiskt tåls att användas får bara transporters på flak, och aldrig köras. Nya EU regler vet du. lol kan ju vara nån stackarö i eu-parlamentet som inte vill att dennes bil skall kunna bli ifrånkörd. (haha ditt nya namn "ifrånköröre")

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4990
PAUL, denna är till dig trots att du sover nu cool
Orkar inte skriva om allt som faktiskt satte käpparna i hjulen idag för dig och dina bilar med misstagen från Bilsport organisationen. De som vill får fråga dig IRL.

Men denna är pga av dig och ditt 8ball projekt. Utan ditt projekt hade ALDRIG Loaded varit på Elmia.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623394_vyk4jh.jpg

Hoppas allt går bra nu imorgon bitti då Eurotransport kör hem de resterande bilarna tongue

Loaded är nu hemma och bara myser i väntan på transport till Nurburgring.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623396_dc0tnv.jpg
Senast redigerat av gladiatorn (13 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4991
baca skrev:
gladiatorn skrev:
baca skrev:

Åfan jag som trodde din bil skulle bli en trailerqueen nu wink
VAAAAA yikes
Är detta någon ny fånig lag som trädde ikraft 1 april eller wink
Japp alla sjukt snygga bilar som faktiskt tåls att användas får bara transporters på flak, och aldrig köras. Nya EU regler vet du. lol kan ju vara nån stackarö i eu-parlamentet som inte vill att dennes bil skall kunna bli ifrånkörd. (haha ditt nya namn "ifrånköröre")
hahahah.....ifrånköröre I can Live with that big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Har alltid rätt!
689 Inlägg
13 april 2009
#4992
Men har vi inte alla glömt något?? 

VA fasen hände med gubbarna???

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
13 april 2009
#4993
pampers138 skrev:
Men har vi inte alla glömt något?? 

VA fasen hände med gubbarna???
Om du menar dockorna så fick dom agera dummies när Paul skulle prova att bowla med generalen. Dom dog...tongue
Senast redigerat av baca (13 april 2009)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

FreddeK
14 april 2009
#4994
pauls mini var det sjukaste jag sett...den fronten, den vingen, den bredden, den lacken, den diffusorn, den inredningen, ja vad ska man säga...är det show så är det. Dock skulle jag aldrig bygga en sån här bil själv då jag inte har intresset av det men jag beundrar folk som vågar och kan göra sådanna här extrema byggen. Sen är jag lite kluven om jag gillade den men det spelar ingen roll..den ha etsat sig fast i minnet!

Alla bilarna ni hade var riktigt fina och jag avundas eran sammanhållning ni har i gänget!

Ha det gött och tack för en jävligt rolig tråd under vintern!

Mvh Fredde
Senast redigerat av Freddeponken (14 april 2009)

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
14 april 2009
#4995
man får gratta er smile tycker ni gjorde ett sjukt jobb me era bilar smile och tycker faktiskt ni skulle fått fler priser //ralle


OEM <3
6 957 Inlägg
14 april 2009
#4996
MrTegefeldt skrev:
BIL_Galen_Tjej skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/cx6myl5km44w[/video]
http://www1.garaget.org/gallery/archive/15618/623017_p5hpl1.jpg
Elmia 2009
Erick filmade mig... Så jag fotade honom (IN ACTION!!!)
Iofs så var det inte honom jag fokuserade på big_smile

//MrT
Han ser väldigt koncentrerad ut tongue

OEM <3

3 714 Inlägg
14 april 2009
#4997
Bjork skrev:
bollen1986 skrev:
Bjork skrev:

Ja.

Men du har lyckats fånga ett ögonblick som man får sig ett skratt av..

Eller blev du sur för att jag tog kortet?

Hade ju hoppats på att "Erick"s Skyline skulle plocka ett pris, men icke hmm
Blev inte sur för att du Lånade bilden men tänkte att det inte stog att den var lånad av mig bara....

Jo det blev ett bra ögonblick smile
Okej, men hade en tanke i bakhuvudet att om man ska se när Paul "tafsar" så måste man trycka på bilden
och voíla så är man inne på din sida tongue
Jasså var det så du tänkt dig hehe big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

86 Inlägg
14 april 2009
#4998
Tre frågor dyker upp i mitt huvud:

1. Vad finns det för planer för Loaded i sommar?
2. Vad ska Paul göra nu?
3. Vad ska Paul hitta på för att bräcka sig själv till nästa Elmia?

Lärare
50 Inlägg
14 april 2009
#4999
Var på mässan igår (måndag), och måste bara säga att ni lyckats... FANTASTISKA BILAR, ALLA 8!

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"

20 Inlägg
14 april 2009
#5000
Jag tror att det blivit ett missförstånd..
Jag menade följande

1: att bara 2 av 8-ball bilana vann...
2: trodde at loaded och syclone tävlade í en annan kategori därutav mitt utlägg.

än en gång grattis
Senast redigerat av Snowqueen (14 april 2009)

The "Bitch" in PaintWorX


Sök