3712
Sök

PaintWorX

Lökare
128 Inlägg
15 april 2009
#5041
missflostyle skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
får man fråga vad du menar att lacken va konstig??
Själv tyckte jag att lacken var grym. Tittade man närmare och i olika vinklar så var den riktigt bra. Förövrigt var alla bilarna fint lackerade. Troligtvis bäst på hela utställningen, det var många bilar som hade porer och andra tråkiga saker i lacken.

448 Inlägg
15 april 2009
#5042
Bilarna blev jävligt snygga paul big_smile hade inte tid att säga hej men min röst gick i alla fall till dig ;D


Nobodys wife
250 Inlägg
15 april 2009
#5043
gladiatorn skrev:
Kan inte alla medlemmarna 8ball utställningskit big_smile ge lite planer för sina bilar och sig själva detta år?

Jag lovar ge vår plan med Loaded så snart alla andra 7 lämnat sina cool

Skulle även vara roligt att höra vad EVOLUTION gänget skall ha för sig under säsongen, de som mer eller mindre bott hos paintworx i dameröt loltongue och sist men inte minst, VAD SKALL SMEN GÖRA I SOMMAR tongue

Ps kan inte EVOLUTION gänget hjälpa å fixa hans bil så han inte slår rot? Ds
Bil nummer #7 "chaser" - skall in i lackboxen igen för den slutliga och kompletta lacken, (inte trodde ni väl att den skall vara solid !!??big_smile) sedan bär det av till alla betydelsefulla utställningar tillsammans med Paul och General Lee runt om i sverige för show och "kick some azz".
Elmia var starten på en låååång sommar som kommer bringa mycket skoj å bus med våra små bilar både på vägarna och på banan, för precis som loaded säger: bilarna är till för att köras med!
"General Lee och Chaser" lägg de namnen på minnet när ni ser en orange och en vit prick vråla förbi på vägarna i en rasande biljakt. tongue  Watch out for "the movie" coming up soon across country.

// Cocos
Senast redigerat av cocos (15 april 2009)

cocos is the shit!!!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
15 april 2009
#5045
Vi Evolution Garagare skall köra så mycket som möjligt, bilarna skall ju användas, helt klart! big_smile
Hade verkligen varit kul att se alla racköre och rejsöre leka på banan tillsammans i sommar! big_smile

//Edge

342 Inlägg
15 april 2009
#5046
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
Håller med angående de båda s15 bilarna. Kändes lite överflödiga. Hade kanske gjort sig bättre i en annan monter...


BWG VP
69 Inlägg
15 april 2009
#5047
Happytart skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:
(...)De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
Håller med angående de båda s15 bilarna. Kändes lite överflödiga. Hade kanske gjort sig bättre i en annan monter...
Antar att ingen av er såg effekten i lacken? Inte så konstigt, de bilarna gör sig bäst ute i solen. Utan the evil twins, totalt 8 bilar, är ju 8 ball ganska dåligt namn på ett projekt. roll

Ang. Evolution Garage så kan ni följa oss på vår blogg, next up är "Vårgårda". lol wink

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … p;&all
Senast redigerat av Riikard (15 april 2009)


252 Inlägg
15 april 2009
#5048
cocos skrev:
gladiatorn skrev:
Kan inte alla medlemmarna 8ball utställningskit big_smile ge lite planer för sina bilar och sig själva detta år?

Jag lovar ge vår plan med Loaded så snart alla andra 7 lämnat sina cool

Skulle även vara roligt att höra vad EVOLUTION gänget skall ha för sig under säsongen, de som mer eller mindre bott hos paintworx i dameröt loltongue och sist men inte minst, VAD SKALL SMEN GÖRA I SOMMAR tongue

Ps kan inte EVOLUTION gänget hjälpa å fixa hans bil så han inte slår rot? Ds
Bil nummer #7 "chaser" - skall in i lackboxen igen för den slutliga och kompletta lacken, (inte trodde ni väl att den skall vara solid !!??big_smile) sedan bär det av till alla betydelsefulla utställningar tillsammans med Paul och General Lee runt om i sverige för show och "kick some azz".
Elmia var starten på en låååång sommar som kommer bringa mycket skoj å bus med våra små bilar både på vägarna och på banan, för precis som loaded säger: bilarna är till för att köras med!
"General Lee och Chaser" lägg de namnen på minnet när ni ser en orange och en vit prick vråla förbi på vägarna i en rasande biljakt. tongue  Watch out for "the movie" coming up soon across country.

// Cocos
Menar du martinssons general?>.>


Nobodys wife
250 Inlägg
15 april 2009
#5049
RiNka skrev:
cocos skrev:
gladiatorn skrev:
Kan inte alla medlemmarna 8ball utställningskit big_smile ge lite planer för sina bilar och sig själva detta år?

Jag lovar ge vår plan med Loaded så snart alla andra 7 lämnat sina cool

Skulle även vara roligt att höra vad EVOLUTION gänget skall ha för sig under säsongen, de som mer eller mindre bott hos paintworx i dameröt loltongue och sist men inte minst, VAD SKALL SMEN GÖRA I SOMMAR tongue

Ps kan inte EVOLUTION gänget hjälpa å fixa hans bil så han inte slår rot? Ds
Bil nummer #7 "chaser" - skall in i lackboxen igen för den slutliga och kompletta lacken, (inte trodde ni väl att den skall vara solid !!??big_smile) sedan bär det av till alla betydelsefulla utställningar tillsammans med Paul och General Lee runt om i sverige för show och "kick some azz".
Elmia var starten på en låååång sommar som kommer bringa mycket skoj å bus med våra små bilar både på vägarna och på banan, för precis som loaded säger: bilarna är till för att köras med!
"General Lee och Chaser" lägg de namnen på minnet när ni ser en orange och en vit prick vråla förbi på vägarna i en rasande biljakt. tongue  Watch out for "the movie" coming up soon across country.

// Cocos
Menar du martinssons general?>.>
Eeee nee  jag menar Paul´s General......roll
Senast redigerat av cocos (15 april 2009)

cocos is the shit!!!

139 Inlägg
15 april 2009
#5050
fräcka bilar, dock så hoppas jag du inte krockar med minin framifrån då det skulle skada bilen ordentligt... ska du inte sätta på krockbalken igen?

Akay!

264 Inlägg
15 april 2009
#5051
De två s15 bilarna var riktigt mäktiga, perfekt och smakfullt `stylade´.
Stod länge och spanade in de båda bilarna för att sedan komma tillbaka å kika ännu en gång smile

Bakhjuls drift och ett aggressivt utseende det är fan kärlek!

Dessa 2 bilarna imponerade mest på mig och jag blev riktigt sugen på att skaffa en själv smile

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

47 Inlägg
15 april 2009
#5052
Cascade skrev:
De två s15 bilarna var riktigt mäktiga, perfekt och smakfullt `stylade´.
Stod länge och spanade in de båda bilarna för att sedan komma tillbaka å kika ännu en gång smile

Bakhjuls drift och ett aggressivt utseende det är fan kärlek!

Dessa 2 bilarna imponerade mest på mig och jag blev riktigt sugen på att skaffa en själv smile

Mvh Kristoffer
tackar  och håller med dig alla delar ska matcha inte bara slänga ihop en bil och de är de vi har försökt med detta år...

och visst alla har inte samma smak de fattar jag men när man skriver att lacken är konstig så är de inte smaken de pratas om så frågan är vad han menar??

våra s15 bilar kommer brukas på bana och alla träffar som hinns med ska även köra lite drifting med dom de är bilen ju gjort för hahahah
ses i sommar:)

....floztyle is the shit.....

16 197 Inlägg
15 april 2009
#5053
badder_ skrev:
fräcka bilar, dock så hoppas jag du inte krockar med minin framifrån då det skulle skada bilen ordentligt... ska du inte sätta på krockbalken igen?
man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

24 Inlägg
15 april 2009
#5054
evilaudio skrev:
badder_ skrev:
fräcka bilar, dock så hoppas jag du inte krockar med minin framifrån då det skulle skada bilen ordentligt... ska du inte sätta på krockbalken igen?
man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
WORD


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 april 2009
#5055
evilaudio skrev:
badder_ skrev:
fräcka bilar, dock så hoppas jag du inte krockar med minin framifrån då det skulle skada bilen ordentligt... ska du inte sätta på krockbalken igen?
man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
Senast redigerat av HyperSonica (15 april 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 197 Inlägg
15 april 2009
#5056
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:
badder_ skrev:
fräcka bilar, dock så hoppas jag du inte krockar med minin framifrån då det skulle skada bilen ordentligt... ska du inte sätta på krockbalken igen?
man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

MrLoaded
603 Inlägg
15 april 2009
#5057
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Inte jag heller Mohahaha lol

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
15 april 2009
#5058
Floztyle och MissFlostyle kan ni inte speca lite va ni har för kit m.m så kanske folk fattar hur grymma era bilar är!

Kan säga att Natalie och Ronny gjort ett sjukt bra jobb med att passa in grejerna, perfekta skarvar överallt! Sagt det förr och säger det igen: Lackerna är sjuka! längtar efter att se dem ute i solen smile

Vi i Evolution Garage kommer synas överallt i sommar!

Mina personliga mål är följande!
1. Få igång Saaben
2. Besikta Saaben
3. Köra ifrån Mr & Miss Flostyle med Saaben big_smile wink

SES i sommar gott folk!

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

OEM <3
6 957 Inlägg
15 april 2009
#5059
Effektlacker gör sig inget vidare inne i Elmias pissiga ljus..

Ang. Evolution Garage så kan ni följa oss på vår blogg, next up är "Vårgårda"
Vad är nu detta? tongue
Senast redigerat av Bjork (15 april 2009)

OEM <3

16 197 Inlägg
15 april 2009
#5060
gladiatorn skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Inte jag heller Mohahaha lol
nee för du hade ju nån klant som krocka den åt dig.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök