3782
Sök

Ny bil!

47 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Hej! Vill bara dela med mig med min glädje, har byt ut min v70 till en audi s4 98 sedan, gul big_smile hämntas på söndag: Kanske ointressant men vill bara dela med mig av glädjen big_smile

"Sic vis pacem, para bellum"
"Önskar du fred, rusta då till krig"

Driver
2 111 Inlägg
28 februari 2006
Bazzum skrev:
Hej! Vill bara dela med mig med min glädje, har byt ut min v70 till en audi s4 98 sedan, gul big_smile hämntas på söndag: Kanske ointressant men vill bara dela med mig av glädjen big_smile

Härligt bilval! smile Du kommer nog inte bli missnöjd smile! Är det kolfiber "inredningen"?..upp me bilder på söndag! smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

4 554 Inlägg
28 februari 2006
ja hade nog inte gjort ett annorlunda val.. kanonbil du skaffat dej

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 februari 2006
grattis! en v6 2.7 biturbo? jäklit fin bil, speciellt den gula sedanen! tongue

man lever bara en gång så lev väl!

451 Inlägg
28 februari 2006
ja ska bara säga en sak .. du har gjort bästa valet Gratulerar dig lägg bilder på söndag smile

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
28 februari 2006
IMOLA! klart snyggaste färgen man kan ha på en S4 BiT, -99a eller -99b?

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

657 Inlägg
28 februari 2006
Bazzum skrev:

Du har äntligen hittat det enda rätta märket big_smile Ska själv köpa mig en S4 har ja tänkt, fast en avant

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

Sök