Audi 80 Sportquattro SEDAN, ÄNTLIGEN!!!!! elmia bilder finns!
Snille ideé man fick för ett par år sen,köpte en krockad audi 80 quattro -85:a....(alltid viljat ha en sån) det började med att jag skulle renovera quattro till bruks skick..men efter hand så blev det följder samt följder,... Visa mer
Första tanken när jag såg bilderna var "what the hell have you done?", men jao..det blir nog bra. Du vet nog vad du gett dig in på får man hoppas
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Läst alltihop nu, ett riktigt bra projekt du har igång. Väntar med spänning på vidare utveckling, men jag undrar om dina svetsar... Ser inte riktigt bra ut, mycket start o stopp, samt ytliga, eller é det bara vi på jobbet som tycker det.!? Annars heldiggar jag det nedlagda jobbet.
Keep up the good work...
Senast redigerat av Ghost-Raven (14 september 2009)
Läst alltihop nu, ett riktigt bra projekt du har igång. Väntar med spänning på vidare utveckling, men jag undrar om dina svetsar... Ser inte riktigt bra ut, mycket start o stopp, samt ytliga, eller é det bara vi på jobbet som tycker det.!? Annars heldiggar jag det nedlagda jobbet.
Keep up the good work...
tackar tackar, vem vet vad som dyker upp, ang svetsningen har du nog aldrig svetsat i bilplåt, 1mm plåt e inte så jäkla lätt å svetsa i vill jag lova, svetsen är nedställd på max, men lugnt, fixade en TIG igår så ska nog gå bättre då man har licens i det=)
Jag antar att du såg min tråd hur det går;), idag så tvättade jag motorn samt tog bort sådant jag inte skulle ha. Har tänkt att fräscha upp det mesta runt motorn när man ändå har det loss.
Hurru du du jag ska säga dig en sak! de är bara att du uppdaterar ofta för jag prenumererar på denna tråd som dom flesta andra coola killarna! vi gillar ditt bygge och därför så ska du uppdatera
Keep up the good work...
tackar tackar, vem vet vad som dyker upp, ang svetsningen har du nog aldrig svetsat i bilplåt, 1mm plåt e inte så jäkla lätt å svetsa i vill jag lova, svetsen är nedställd på max, men lugnt, fixade en TIG igår så ska nog gå bättre då man har licens i det=)
Men tobbe lilla...sov du under våra teorilektioner lr? Man ska inte TIG(a) i bilplåt..:lol:Men lycka till:P
Keep up the good work...
Men tobbe lilla...sov du under våra teorilektioner lr? Man ska inte TIG(a) i bilplåt..:lol:Men lycka till:P
Hurru du du jag ska säga dig en sak! de är bara att du uppdaterar ofta för jag prenumererar på denna tråd som dom flesta andra coola killarna! vi gillar ditt bygge och därför så ska du uppdatera
tackar! kul du gillar det! uppskattar jag verkligen!!!