Tänkte kolla om nån kan hjälpa mig med några saker. Vad jag har för turbo och hur mycke hk min turbo klarar av? Har sökt på www.google.se utan att hitta nåt, så tänkte kolla om någon här kan hjälpa mig.
På turbon står det: Garrett A/R 50
Ska sälja mitt Turbokit därför vill ja veta! Tacksam för svar.
/Robin"Nazty"Nyberg
Turbo
turbo1
Senast redigerat av Nazty (2 december 2008)
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
Tänkte kolla om nån kan hjälpa mig med några saker. Vad jag har för turbo, vad jag har för spridare, vad spridarna ligger på för cc och hur mycke hk min turbo klarar av? Har sökt på www.google.se utan att hitta nåt, så tänkte kolla om någon här kan hjälpa mig.
Och Bosch nummret på spridarna är: 0280150415 Sen finns det ett kort nummer på spridarna också: 471
/Robin"Nazty"Nyberg
Någon måste juh kunna sånt här
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
Tänkte kolla om nån kan hjälpa mig med några saker. Vad jag har för turbo, vad jag har för spridare, vad spridarna ligger på för cc och hur mycke hk min turbo klarar av? Har sökt på www.google.se utan att hitta nåt, så tänkte kolla om någon här kan hjälpa mig.
Och Bosch nummret på spridarna är: 0280150415 Sen finns det ett kort nummer på spridarna också: 471
Börjar fundera.. Är det bosch spridare? Va dom tänkta som extraspridare? Hur många har du? 176cc spridare är ju mindre än dom som sitter orginal.. Ta en bild på turbon så man kan se vad det är för någon..