5 januari 2009
Trådstartare
Bodegan skrev:
te_wik skrev:
Tompak skrev:
kul att du tycker det är intressant, men med den tonen har du inget här att göra, finns inget som säger att man inte får snacka med varandra lite, och vi vet om det, men de var lite för att få lite vart på tråden,
är man 5st så är det klart det blir nått ord/kommentar till varandra oxå.
men de kommer bli bättre nu när vi kommer igång på riktigt, mvh
Ursäkta mig men... :
"Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet."
(Saxat från reglerna som hittas här: http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules)Men jag hoppas det blir bättre i fortsättningen.
Men du kanske har rätt.. jag har nog inte här och göra ändå.
/Tommy
Nu blev det kanske lite fel, ingen av oss vill verka otrevliga ( hoppas jag ) Och nej tråden får såklart inte bli någon chatt
klart inget vill vara otrevlig hoppas jag med, och tråden ska självklart inte vara någon "chatt" som den inte har vart heller, utan svar på frågor som vi fått, sen om det är av en vänn tycker jag inte spelar så stor roll. men de är lugnt, här är vi glada, och ni får gärna komma med synpukter, men det kan var på ett travligt sätt utan utropstecken och svordommar för att få fram det.
måste även säga att denna dag har tagit lite på kroppen, 11 timmars jobb men vi är riktigt nöjda med vad vi hunnit med bilder kommer strax in av bodegan då han lånade min kamera för min data har lite smått med virus
mvh Tompak
//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)