Fan va snyggt det blir Går ju fortare att bygga ljud för dig än att köra ut från gården hemma för mig
Hopas du hinner bli klar innan lördagen den 28 Maj 2011 bara C ya in NGB!!!
haha ja så kan de vara för vissa haha jorå det datumet e spikat i kalendern redan...målet e ju klar till Elmia å det ska nog gå bra ...har en nerskriven tids plan för hela bygget med goda marginaler..då jag vet att det tar tid å bygga så skrev jag ner allt å när
Fan va snyggt det blir Går ju fortare att bygga ljud för dig än att köra ut från gården hemma för mig
Hopas du hinner bli klar innan lördagen den 28 Maj 2011 bara C ya in NGB!!!
haha ja så kan de vara för vissa haha jorå det datumet e spikat i kalendern redan...målet e ju klar till Elmia å det ska nog gå bra ...har en nerskriven tids plan för hela bygget med goda marginaler..då jag vet att det tar tid å bygga så skrev jag ner allt å när
Fyfan va bra om man får säga så riktigt kul att du vill komma och basa liv i lilla byn haha
Sådärja killen... Nu känner vi igen den galne PAIN och hans ideer
Nu e den mörka vintern räddad så man har massa mysläsning på kvällarna.
haha ja det var länge sedan jag kände bygg glädje MEN nu jäklar sprudlar ideerna som fan
å det är jäkligt roligt när folk gillar mina galna ideer som jag haft för länge sedan på andra byggen, men sedan glömt å jömt... för att NU gräva fram tokiga PAIN igen å dyka upp som gubben i lådan med nya roliga byggen igen
har flera MDS tokiga å andra goa bilbyggar vänner att tacka för att jag hittat glädjen å bygga igen ..ni vet alla vilka ni är
jo det kommer nog bli några 100 tals byggbilder i vinter som mysläsning en kall å blåsig vinterkväll