grattis till sponsringen! det är du fan värd! Angående flaggan är det väl bara att åka till en mds-butik och säga, tror inte jag behöver denna någe mera=)
Blev lite besviken, ni skrev att ni skulle bygga nytt stort garage. Satt å väntade på bilder på gjutgrund osv osv. Ja ni fattar va ja menar Men detta e ju en förbättring av ett garage. Hur som blev de ju bra men kände ja var tvungen å vädra lite
lät mer som avundsjuka garaget är ju NY BYGGT å vi inreder ser framemot ditt garage för att vissa din gjutgrund mm sen vill man se hur man gjuter garage grund finns Tv4 å Martin Flanell
Haha ojaa mycket avundsjuka då ja sa upp mitt garage ja hyrde pga både ja å brorsan köpte hus som hade ett varsit garage varav brorsans e grymt stort, dock saknar de värme å snön tinar inte i mitt garage, mao garage utan på vintern :'( mitt garage lägger ja upp då kärringen går med på att sälja kåken å bygga fettit garage med en lgh uppe på som sagt inge fel på projekt tråden men då ja själv går i byggtankar så blev man ju som sagt besviken.
Blev lite besviken, ni skrev att ni skulle bygga nytt stort garage. Satt å väntade på bilder på gjutgrund osv osv. Ja ni fattar va ja menar Men detta e ju en förbättring av ett garage. Hur som blev de ju bra men kände ja var tvungen å vädra lite
lät mer som avundsjuka garaget är ju NY BYGGT å vi inreder ser framemot ditt garage för att vissa din gjutgrund mm sen vill man se hur man gjuter garage grund finns Tv4 å Martin Flanell
Haha ojaa mycket avundsjuka då ja sa upp mitt garage ja hyrde pga både ja å brorsan köpte hus som hade ett varsit garage varav brorsans e grymt stort, dock saknar de värme å snön tinar inte i mitt garage, mao garage utan på vintern :'( mitt garage lägger ja upp då kärringen går med på att sälja kåken å bygga fettit garage med en lgh uppe på som sagt inge fel på projekt tråden men då ja själv går i byggtankar så blev man ju som sagt besviken.
sorry 4 the dis...pointment men tråden har nu bytt namn oxå
GOOOOOOOOOOOOOOOOO mööööööööööörron kl e nu 07:16 nä nu kan jag inte sova lägre... drar till garaget så ni får lite updates idag....kan bli lite felstavningar då jag bla ska styva upp lite dörrsidor med plastning
jaha då har man gjort lite mer bytta på vetten i helgen.. den är även provspelad
men som vanligt så e ja KASS på att ta en massa bilder medans ja fixar men här kommer några iaf. säkringar ska man tydligen ha säger folk.
de e f-n inte gott om plats i vetten när man ska dra kablar.. inte de bästa lösningen att dra alla strömkablar så nära en högtalara men de fanns inte så mycke annat å välja på.
kabelsallad.
inte lätt att hitta jordpunkter i en bil som e gjord i plast men ja hitta iaf ett bra ställa att jorda kondingarna samt steget till framsystemet. låsmekaniken som håller fast "cabluckan"