Det går dåligt men till helgen ska jag igång igen för nu börjar de bli männsklig temperatur ute Så ska försöka få ihop motorn i helgen Hur går det för dig?
Andreas,du får ta tummen ur röven nu och vara i garaget lite oftare och ge oss bilder och mer uppdateringar Du gör ett bra jobb,och det vet du!!
Ja jag vet Ska ta tag i det denna helgen för nu är det varmare ute så denna helgen ska motorn i bilen igen så jag kan få inspiration igen. Får komma förbi sen o kanske hjälpa till om du har lust. Tackar Det märker vi sen när den är klar om den ens startar Hehe
var länge sen man kolla här i nu men skulle du upp till elmia med 7:an?
Ja det har tyvärr inte hänt så mycket här heller så du har inte missat så mycket Det var tänkt att den skulle till Elmia men det sket sig kan man säga Blir inte klar förrens juni tror jag.
Tackar Redigt skoj o höra Har lovat lite uppdatering så får slänga upp lite bilder på de senaste inköpen Men ska få fart nu så den blir klar nångång Blir ju inte bättre nu när alla börjar ta ut sina fina bilar så det är tur att man jobbar mycket så man kan fokusera på sitt egna bygge