Tyvärr har det varit väldigt dåligt med uppdateringar. Har bara varit o skruvat fast delar av kjolpaketet och slipat & förberett för lackering i skuffen. Däcken har inte kommit som jag trodde, firman jag beställde av kunde inte leverera men kontaktade mig ej om detta så nu är det fixat nya däck genom en annan firma som lovade 2 dagars leveranstid så jag hoppas verkligen att däcken kommer denna veckan annars blir jag redigt sne på denna firman
Idag kom de efterlängtade däcken Fast jag hann inte med o åka o fixa påläggningen idag så de blir inga bilder på en rullande bil denna helg men nästa helg...
Framdäcken
Framdäcken igen
Baksulorna
Bakdäck igen
Ska försöka fixa lite mer uppdateringsbilder på bilen så fort jag kan Thats all for now, please tune in later for more updates
snygg den kommer bli! redigt bra passform på paktet=)
Jag börjar tro att den blir de me Ja jag är redigt nöjd med den så jag ser fram emot att åka till garaget speciellt nu för jag var o lämna in däcken o fälgarna idag
lägg nånting under däcken! jag hade däck liggande såhär hemma och där är fortfarande feta märken i golvet som inte går bort! för övrigt så...feta sulor! jag har 255 bak på min
Hehe tack för tippset men de låg bara där i 3 dagar så de är lugnt här De är inlämnade för påläggning nu Inte så skoj med däckmärken i vardagsrummet
Jag hade 255:or på min innan. Har faktiskt 4st 255/30-20 som jag har hemma men vet inte om jag ska ha de eller om jag ska sälja de
Haha, nä men du får la ringa då när du är utanför typ så står jag och "liftar" Ja det vet jag att jag får, för lämnar du mig kvar,blir det du som får gå hem nästa gång:D
Jippie jag,bil o fotografering;) Woot woot,Nice ju baby!
Hehe tror jag får smita till garaget o glo i helgen då, jag är riktigt sugen på att se nu! Du vet hur jag är, liten o nyfiken tsss..
Haha, nä men du får la ringa då när du är utanför typ så står jag och "liftar" Ja det vet jag att jag får, för lämnar du mig kvar,blir det du som får gå hem nästa gång:D
Jippie jag,bil o fotografering;) Woot woot,Nice ju baby!
Hehe tror jag får smita till garaget o glo i helgen då, jag är riktigt sugen på att se nu! Du vet hur jag är, liten o nyfiken tsss..
Det får jag göra då En liftare man gärna plockar upp Haha jasså det säger du, får prova de då
Ja det låter som en bra kombination ;D
De får du ta o göra i så fall, är aldrig fel med lite kvinnligt sällskap Hehe ja...