Tyvärr fick vi inte med TT-n upp trots att karossen och chassit till den var i princip färdigt. Detta på grund av att Emil som äger den vart av med jobbet i torsdags, så han vart rätt deppig
Tjena Krille o Grattis! Tack för genomgången av merca'n, Även fast det var lite svårt att förstå dialekten till och från haha
Samarbetar du med Matti? det sa du inget om
//Wallis
Tack tack! Ah vadå, jag förstod ju dig haha :p Det är manni på mh-gtr i jönköping som bygger motorn och ska fräsa till länkarmar m.m Antar att det är honom du menar? Vi samarbetar väl inte direkt i den bemärkelsen, men vi har mer och mer informationsutbyte angående bygget på mercan.
Inget detalj foto på insugen föresten? Det du visade mig, Det var ju jävligt tufft
Aha det där manni fräst in sin logga menar du?
Ja precis logan där, Det var ju lite små fräckt
Ja du kanske förstod mig men sj så var det lite "klyddigt" att förstå skånskan Nej jag tänkte på Matti från Scram, Såg att du hade smäckt upp en stor dekal på huven efter att jag var där o tjöta.
Inget detalj foto på insugen föresten? Det du visade mig, Det var ju jävligt tufft
Aha det där manni fräst in sin logga menar du?
Ja precis logan där, Det var ju lite små fräckt
Ja du kanske förstod mig men sj så var det lite "klyddigt" att förstå skånskan Nej jag tänkte på Matti från Scram, Såg att du hade smäckt upp en stor dekal på huven efter att jag var där o tjöta.
Jag ska se om jag hittar nån bild på det på insuget Nej, det är Stefan som äger mercan som har samarbete med scram