Kolfiber eller lack hade kvittat i detta läget, Elgs bil blev betydligt fräckare nu än innan. att det är kolfiber syns ju bara på nära håll, så det är ett litet universum
Men Mojje för hela vetesfältet...bara beginners som inte ser skillnad på kolfiber & lack oavsett avstånd Som du säkert förstår så gillar jag också hans bil Tror dessutom att han passar på med ett färgbyte när han ändå måste spackla upp höjdskillnaden på kolfibret så gissar på nya tribals isf
Senast redigerat av CarbonLoader (4 februari 2010)
Gjorde nog årets fynd idag på swedol, prutade ner ett ampro verktygsskåp inklusive ovandel till 3875:- ink moms, måste säga att det känns väldigt gediget, väger strax över 90 kg tillsammans.
Gjorde nog årets fynd idag på swedol, prutade ner ett ampro verktygsskåp inklusive ovandel till 3875:- ink moms, måste säga att det känns väldigt gediget, väger strax över 90 kg tillsammans.
Ja jag vet inte riktigt hur jag lyckades, han räknade nog fel på nåt sätt. Först skulle han ha 4000:- + moms för allting, men så påpekade jag att de hade sålt underskåpet på kampanj tidigare för 3750:- ink moms, då sa han 3875:- för alltihopa
Ja jag vet inte riktigt hur jag lyckades, han räknade nog fel på nåt sätt. Först skulle han ha 4000:- + moms för allting, men så påpekade jag att de hade sålt underskåpet på kampanj tidigare för 3750:- ink moms, då sa han 3875:- för alltihopa
Tycker det är mycket tjabbande nu. Är det inte bättre du bygger kundbilar istället för att shoppa väck alla pengar.
Tycker det är mycket tjabbande nu. Är det inte bättre du bygger kundbilar istället för att shoppa väck alla pengar.
Jada jada jada, det kommer en rätt saftig update i slutet av veckan kan jag lova dig