masseT5R skrev:
RightFront skrev:
no_fake skrev:
Säker på att det e så överallt???
här kan det iaf ingen? va försöker du säga?
Att biltema personalen jag träffat inte har koll på grejerna de säljer
![wink](img/smilies/wink.png)
Självklart finns de dem som har koll... Men för att heta BILtema så har de flesta i personalen inte den blekaste aning om vad för bilgrejer de kränger
Sa det med glimten i ögat, men du är väl inte den första på garaget som spelar över, tagga ner
Vad jag vet är att en av anledningarna Biltema är billiga, är att personalen inte ska vara bildade
på vad nu det ska vara, det kostar pengar, dom ska kunna peka åt rätt håll och fylla på hyllorna etc..
så man får se det lite som en självplock..jag ser inte det som ett problem, jag vet alltid vad jag ska ha,
annars får ni som inte har nån koll på vad ni nu ska ha, ni får åka till Mekonomen, Meca..där finns det folk som kan
svara lite mera på vad ni nu inte verka ha nån aning, på vad ni ska ha..eller lämna in bilfan till verkstad.
Självklart är det så, det är ju inte som jag skrivker: "HELVETE FICK FEL GREJER PÅ BILTEMA, KOMMER FAN ALDRIG MER ÅKA DIT!!!!!!!"
![roll](img/smilies/roll.png)
Konstaterade bara att de oftast inte har koll (finns andra lågpris ställen där personalen faktiskt lär sig lite om grejerna)
Tycker de har ett billigt och bra utbud (med varierande kvalité), vet vad jag ska ha och om de ger mig fel vid disken så påpekar jag det snällt
![smile](img/smilies/smile.png)
(för övrigt så gillar jag inte att handla över disken, tycker allt borde vara på hyllorna, men de har väl sina skäl)
Men Biltema är heligt för många här på garaget, kritik mot de blå/grå varuhuset uppskattas inte...
För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P