en kabel från den grova kablen som kommer från batteriet sen en på solinoden
Jo så långt är jag me.. Tänkte mest kolla om någon har andvänt sådan innan..
Kopplade in en sådan på en Kadett E där tändningslåset pajjade.
Står precis hur den ska kopplas in. Det är ju bara en återfjädrande strömbrytare, enda skillnaden är att man måste jorda den tredje polen om man vill att knappen ska lysa när man trycker ner den (kopplar man plussen fel så blir det att knappen lyser ända tills den trycks ned).
Hur många har testat Label off? Vill veta om det löser upp limmet efter emblem. Det är ju lite ett tjockt lager, så man slipper stå och pilla mer än vanligt.
Hur många har testat Label off? Vill veta om det löser upp limmet efter emblem. Det är ju lite ett tjockt lager, så man slipper stå och pilla mer än vanligt.
en gummirondell och t-röd fungerar fint vid bortagning av klister ifrån emblem
en gummirondell och t-röd fungerar fint vid bortagning av klister ifrån emblem
T-röd fungerade inte så extremt bra tyckte jag, blev förslitning i lacken när jag använde det sist.
Man ser runt emblemen vart jag använde T-röd. Bilen ska snart in på yttre rekond, så det kommer att försvinna. Men vill inte att det blir samma nu när jag ska ta bort listerna på utsidan av dörrarna.
Senast redigerat av Digital_Kicker (11 januari 2014)