Köper mycket saker på biltema... Vissa saker är bättre än andra och visst fan får man vad man betalar för ibland.
Bra prylar.
Diverse tänddelar till olika bilar, har funkat så länge jag haft bilarna.
kamremmar och div. andra remmar.
olja, oljefilter.
bromskivor.
enda jag personligen köpt som jag INTE varit nöjd med är deras bromsbelägg. Har köpt belägg till 3 bilar där och 3 utav 3 gånger funkar dem skitbra ett litet tag, sen kommer pipandet när man bromsar.
alla andra bilar som jag inte haft biltema belägg på piper inte.
Tycker många är löjliga när dem kasta skit på biltema, säger att dem inte "vågar" använda deras grejer osv. viktiga "säkerhetsdetaljer" så som t.ex bromsar hadde dem aldrig fått tillstånd att sälja om dem nu varit så "farliga".
Sen är man ju bra dum i huvet om man förväntar sig att deras prylar ska funka till vråltrimmade bilar, och sen blir sur för att ens 500hk monstermotor rasar pga. att man vart snål och servat med biltemas grejer. Men till originalbilar funkar det bra. Det gäller bara att vara lite smart om vilka saker man ska handla där och vilka grejer man ska köpa original i stället.
Senast redigerat av AcesHigh666 (9 februari 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.