De kunnde ju ha börjat bättre :cry: Huven flög upp o pangade tak,huv,ruta o lackskador på skärmar. Pratade me toyota i dag o dom tittade på bilen och sa att taket måste bytas. Så de vart kort bilsommar i år. Fy fan i helvet va less jag är nu.Har t o m gått i säljar tankar.
fan va tråkigt:( hur kom det sig att den flög upp då?
Bra fråga .Har väl inte fått igen huven riktigt?Brukar alltid vara noga med de annars.Men de är ruskigt mjukt tak i dom.Vill inte volta i en supra utan bur.Blir väl att investera igen då.
Ja lyckades med det där på min evo 3:a med, hade glömt dragit åt huvsprintarna vid en kraftig accelration slog huven runt rutan gick bara dock för mig..
MEN varför ens köra en bil ute om den inte är besiktigad, förutom just till verkstad eller besiktning? Framför allt Supra med som skriker typ "Polisen! Stanna mig!" Vet la själv hur det är...
Och sen, jag tycker att de huvlåsen som är original känns relativt "osäkra". Så köp rejäla huvlås fort som attan! Jag har t.o.m Sparco-huvlås på min N/A Supra (ja, för ökad "säkerhet")...så du borde verkligen skaffa det till din!
Och spydiga kommentarer som "Se det positivt! Nu kan du ju lacka om han..." blir man ju inte särskilt förvånad över att det kommer från vissa....*host*