2836
Sök

Vad vill ni tjejer ha på alla hjärtans dag??

Majestas
1 319 Inlägg
12 februari 2009
te_wik skrev:
Ähh... så överskattat.

Lika onödigt som jul, nyår, påsk, haloween osv.. bara trams.

Midsommar och en födelsedag då och då går väl för sig, men helst inte det heller.

Mvh Tommy

haha, lite smörgås tårta och dricka så går ju allt!...nästan iaf roll

Team VeboTrim

351 Inlägg
12 februari 2009
När min sambo kommer upp i sovrummet för att sova,så kommer hon se mig ligga i sängen i en kanindräkt och slickar på en gigantisk morot .Då kommer jag säga till henne lite romantiskt sätt.
-Är du kåååt nu kärringjävel!!!!! HAHAHAHAHA,undra ifall ja får en smäll då=)va tror ni?tongue

Dansken

47 Inlägg
12 februari 2009
Hon skulle laga mat...

I bury those cockroaches!

Muttley
12 februari 2009
_Zuperior_ skrev:
En vettig karl som kan hjälpa mig med bilen och inte är rädd för hästen och som lånar ut sin bil big_smile

Hästar är farliga. Min flickväns häst puttade mig för att jag var snäll och höll den.

Men varför ska bara en tjej ha saker?. Mitt ex trodde att jag skulle ge henne allt för att hon skulle bli glad. men sen att hon var totalt blåst och pengagalen.
Räcker fint med en blomma hehe.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
12 februari 2009
VolvoBarbie, vill du bli min käring? (: hahah.. Helt jälva bra, slippa ge massa saker! smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Konsult
1 247 Inlägg
12 februari 2009
Lindgren_ skrev:
hahahaha den med plastrosen var bra! den måste jag köra! hur får man tag på en plastros ?

Har sett lite varstans, senast var nog t.o.m i en ICA butik tongue

/Kim

1 878 Inlägg
12 februari 2009
Får bli samma som förra året. Restaurang, En låda chocklad och 10Rosor.

Avstängd
519 Inlägg
12 februari 2009
Racso skrev:
Penis ?

haha lol

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
12 februari 2009
VolvoBarbie skrev:
emijl skrev:
VolvoBarbie, vill du bli min käring? (: hahah.. Helt jälva bra, slippa ge massa saker! smile

Haha skulle inte tro det och även om jag skulle råka vara singel och ledig så kan jag garantera att varken jag eller någon annan tjej skulle bli lockad av att du använder ordet käring tongue
Nä, du får allt ta och gå en smör-charm-kurs först tror jag.
Å ja nu tänker jag på alla singelbrudar som kan bli utsatta för dig smile *retas*

Det är skillnad på kärring och käring wink Kärring de är en Gudrun schyman men en käring är nån man är kär(ing) i och tycker om wink

Så sa då min svenskalärare tongue

Girls go fast
893 Inlägg
12 februari 2009
tkd_rille skrev:
_Zuperior_ skrev:
En vettig karl som kan hjälpa mig med bilen och inte är rädd för hästen och som lånar ut sin bil big_smile

Hästar är farliga. Min flickväns häst puttade mig för att jag var snäll och höll den.

Men varför ska bara en tjej ha saker?. Mitt ex trodde att jag skulle ge henne allt för att hon skulle bli glad. men sen att hon var totalt blåst och pengagalen.
Räcker fint med en blomma hehe.

hehe, du får ge kusen en morot tongue

vill ha? ja du.. bra fråga. jag var nöjd oavsett dag när jag å mitt ex var tillsammans.
hade jag haft karl hade jag nöjd mig med lite mat och en bra film hemma. smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
12 februari 2009
evilaudio skrev:
men ni har ju fatta fel... en vettigt brud vill ju självklart ha en helkväll i garaget å mecka bi..tongue

Du o min man måste vara släkt! lol
Sen vet jag vad han har köpt för present, 2 sportstolar och en topp... hahaha tongue

Hade jag då fått välja....
Något fint smycke, chocklad, gelehjärtan, rosor och så klart nå gott rött vin... å så skule han få laga middag!!! big_smile

351 Inlägg
12 februari 2009
okej om ja nu skall vara normal,så gjorde ja så att ja lagade mat till min tjej på kvällen och när efterrätten skulle fram så hade ja satt förlovningsringen på toppen av glassen:Pdet funkade faktiskt=).sen sa ja att hon va den ja vill leva med och ha ett kärleksbarn med.Efter 1år så kom våran dotter Amelia ut,men nu är Amelia i trottsåldern o är almänt förjävlig mot oss hahaha=)

Dansken

108 Inlägg
12 februari 2009
Det enda jag kräver på alla hjärtans dag är röda gelehjärtan, fytusans så gott smile

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor

373 Inlägg
12 februari 2009
ngn att dela alla hj.dag med annars kan de kvitta... enbart ett kommerciellt jippo egentligen!

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 februari 2009
Sarge skrev:
Alla hjärtans dag, det är bara fiffel och båg. Nä, jag längtar efter Ostkakans dag, mycket vettigare att fira!

25 Mars - Våffeldagen. Där har vi dagen som får alla andra högtider att hamna i skuggan smile

För att hålla någorlunda till topic så känns det tryggt att alla verkar ha rimliga krav och idéer så det inte brakar loss och ska uppvaktas nå väldigt. Det går vi inte med på. wink

Det är ju lika mycket båda parter som ska uppvakta och uppvaktas isåfall, glöm inte det trots att tråden var riktad till tjejers önskan smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

OEM <3
6 957 Inlägg
12 februari 2009
Hon kan få KUUUUUUUUUUUUL...typ bowling då tongue

OEM <3

blacken
12 februari 2009
Vad vill ni tjejer ha på alla hjärtans dag??

Ten pounds of swinging meat?? big_smile

2 644 Inlägg
12 februari 2009
Jag ska till stockholm med kärringa och bo på scandic..

Och igår fick jag nått ryck och skulle köpa en bil att åka i dit då jag hade 2 nedplockade igår som inte går och en sierra typ halvdöd vinterbil emn den funkar men inte att åka dit med.. så åkte och köpte en 850 - 97a igår för att ha nått att åka i..

Idag har jag 2 nedplockade bilar , en 850 i garaget med lysande oljelampa bytt lite grejer så är vell bara byta pump eller motor så ah , sen en sierra med en av drivknut bak..

Så det vart inte så lyckat köp plus att andra bilen pajjade idag..

Så hon lär ju inte få det så kul med mig i stockholm för jag har ju aldrig vart på bättre humör men man blir vell på bättre humör så småning om hehe..

Nån som har tips på vad man kan göra i stockholm med kärringa ?

Har för övrigt 1år imorn med smile

Johan Lindgren

627 Inlägg
12 februari 2009
Lika nödvändig som Pride festivalen..
- En dag att hävda sig
- Får alla icke inblandade att må dåligt

We Ride Togheter, We Die Togheter!

1 814 Inlägg
13 februari 2009
Är själv kille men Kärlek är allt man behöver egentligen smile

Sök