Har har ni galningen WooDMaN's bygge. Kommer säkert en massa tok framöver :)
Stickan skrev:WooDMaN skrev:FreddeLi skrev:lägger in en kommentar här så ja hittar tillbaka hit igen! ser grymt lovande ut dehär! hoppas kunna se bilen nästa säsong på någon tillställning MVHTackar så mycket... ska försöka rulla på så mycket jag kan under nästa år och poppa försöka bara? går den ibland och rullar ibland?
WooDMaN skrev:FreddeLi skrev:lägger in en kommentar här så ja hittar tillbaka hit igen! ser grymt lovande ut dehär! hoppas kunna se bilen nästa säsong på någon tillställning MVHTackar så mycket... ska försöka rulla på så mycket jag kan under nästa år och poppa
FreddeLi skrev:lägger in en kommentar här så ja hittar tillbaka hit igen! ser grymt lovande ut dehär! hoppas kunna se bilen nästa säsong på någon tillställning MVH
PAIN skrev:stilligt jobbat gubbs blir en rejäl vägg baktill
WooDMaN skrev:PAIN skrev:stilligt jobbat gubbs blir en rejäl vägg baktill Tack mannen ... Kommer bli ett perfekt värme element
mYGeL skrev:Ser bra ut Trämannen Räknar med 160DB nu då hähä man måste sikta högt ialf men blir kanske lite svårt hehe Hoppas på fortsättning snart
WooDMaN skrev:Hmm... Nu tycker jag det börjar kännas som mobbing här Men ta med salt & peppar så det blir lite smak på dom
WooDMaN skrev:mYGeL skrev:Ser bra ut Trämannen Räknar med 160DB nu då hähä man måste sikta högt ialf men blir kanske lite svårt hehe Hoppas på fortsättning snart Nu e du bra rolig... vist ska man ha mål men det känns lite långt bort just nu... Eller sitter du på ett BAMSE steg
WooDMaN skrev:GOD JUL alla bilstereovännerNU e det bara att önska sig dom hårda klapparna av Tomten
WooDMaN skrev:Tackar.Dåligt med dom hårda klapparna. Man får köpa dom själv numera God fortsättning.//WooDMaN