Masquerade skrev:
chrillzter skrev:
lownslow skrev:
utav alla bilar i början som man ska köpa på level 0 vilken e bäst å håller längst?
En trött Nissan Silvia S15 blev det för min del. Mindre bra val tyckte jag men den tjänade sitt syfte i två tävlingar, sedan skickade jag av den. Rullar på jäkligt bra sen, man upplever inte det ständiga pengabehovet lika mkt som man gjort i tidigare GT-spel.
Haha, spelade du GT4? Det fanns ett race tillgängligt från början (2 lagom långa varv mot en lätt motståndare) där priset var en rallybil som såldes för över 200'000cr. Grindade man det racet var pengar aldrig ett problem och de dyraste bilarna gick att köpa från början. Då skulle jag kalla pengar mer av en birstvara i GT5, med tanke på vad det kostar att trimma.

Ja jag spelade GT4, menar du den rallybilen som hette typ Toyota RSC? En suvliknande skapelse var det iallafall. Men när jag började spela GT4 fick jag alla pengar jag hade i GT3 överförda plus några licenser på köpet eftersom jag kört GT Tokyo-Geneva tidigare. Ändå hade jag pengabrist. Kan hända jag lekte bort en del pengar iofs.

Senast redigerat av chrillzter (29 november 2010)
För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.