Hej Garaget! Blir bara en liiten skriftlig update nu.
Igår var jag, Adam och Robban iväg till garage toch monterade inredning, så nu sitter nästan baksätet där. Det krånglar lite att få dit ryggstödet bara. Sen är det faktist inte mycket kvar inne i bilen, bara passagerarstolen och lite småfix!
Bild-update kommer när den kommer för det snöar här?!???!?!???
Mvh Michael!
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
snart så får vi se bild på inredningen i dess esse hehe har du fått takluckan o elhissarna o fungera som de ska nudå?
Mvh Patrik
Ja det är inte mycket på inredningen kvar så Baksätet sitter på plats. Bara passagerarstol,mittkonsol,växelspak och lite annat småpill kvar. Jag har faktist inte hållt på något mer med elen men jag ska ta en titt någon dag tänkte ja
Mvh Michael
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Har dörrsidorna kvar o ploppa dit, o sen är intriören rätt så klar!
Ös in med kommentarer nu
Mvh Patrik
((Larsson orkade inte göra en update så de fick jag medans han slöar med kompisar ))
Tack Patrik. Du ska veta vad jag har gjort idag, jag har kört en kompis flickväns mamma en jävla massa mil, fyllt på mobilen, ätit sju cheeseburgare på McDonalds och träffat en flicka! Så jag har hunnit med massa! Så man får tacka så jättemycket för hjälpen!
Mvh Michael!
heheh, du har haft fullt upp med hamburgarna o sen med en fin flicka på köpet de är inte fel de! Själv håller jag på o lackar min instrumentpanel ska bli blank svart!
heheh, du har haft fullt upp med hamburgarna o sen med en fin flicka på köpet de är inte fel de! Själv håller jag på o lackar min instrumentpanel ska bli blank svart!
Mvh Patrik
Trodde det var "cykel på köpet", men det kanske börjats med "flicka på köpet" Blir ju fint detta men förarsätet såg riktigt sleetet ut
Mvh Patrik
Trodde det var "cykel på köpet", men det kanske börjats med "flicka på köpet" Blir ju fint detta men förarsätet såg riktigt sleetet ut
haha, bättre med flicka på köpet! Och det BÄSTA AV ALLT, man slipper Dogge. Njaa, det är väl helt klart det mest slitna sätet men det är inte så illa som det ser ut på bilden
Mvh Michael!