3670
Sök

Larsson_Power´s SAAB 9000 Turbo [Update 20/9]

Saabvilde!
1 708 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
daaanyy skrev:
hehe skojjigt projekt smile
kika gärna på mitt saabprojekt.

Tack så mycket smile Det ska jag fixa!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Elda skrev:
mussepiggstolar?

Tyvärr..Talladega. Duger gott! wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
Klevee skrev:
J*vlar vad skön lacken är (y)! big_smile Keep it upp:) ska börja prenumerera på denna tråden smile

Tackar! Ska åka till garaget snart tänkte ja, så håll utkik ikväll efter updates smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Hej Garaget! Blir bara en liiten skriftlig update nu.

Igår var jag, Adam och Robban iväg till garage toch monterade inredning, så nu sitter nästan baksätet där. Det krånglar lite att få dit ryggstödet bara. Sen är det faktist inte mycket kvar inne i bilen, bara passagerarstolen och lite småfix! smile

Bild-update kommer när den kommer för det snöar här?!???!?!??? mad

Mvh Michael! wink

Saab älskare!
4 597 Inlägg
24 mars 2009
snart så får vi se bild på inredningen i dess esse big_smile hehe har du fått takluckan o elhissarna o fungera som de ska nudå? smile

Mvh Patrik

Saabvilde!
1 708 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Funkiee skrev:
snart så får vi se bild på inredningen i dess esse big_smile hehe har du fått takluckan o elhissarna o fungera som de ska nudå? smile

Mvh Patrik

Ja det är inte mycket på inredningen kvar så smile Baksätet sitter på plats. Bara passagerarstol,mittkonsol,växelspak och lite annat småpill kvar. Jag har faktist inte hållt på något mer med elen men jag ska ta en titt någon dag tänkte ja smile

Mvh Michael

429 Inlägg
24 mars 2009
Nice smile

// Pontus

Saabvilde!
1 708 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
biber skrev:
Nice smile

Tackar! smile
Senast redigerat av Larsson_Power (24 mars 2009)

670 Inlägg
26 mars 2009
härligt att det går framåt!!

Mvh Daaanyy

3 113 Inlägg
29 mars 2009
Larsson_Power skrev:
cebT skrev:
Som jag säkert tidigare sagt men... vi måste bara ha en liten photosession senare wink vet säger du? big_smile

Självklart ska vi ha det! Det blir grymt! big_smilebig_smile

vi får planera något helt enkelt... Inga fler garage-besök på sistonde da? smile

Semper Fi

Saab älskare!
4 597 Inlägg
29 mars 2009
tjena!

Blir en liten update idag tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/87951/607090_1q7myq.jpg
Framsätena sitter på plats samt de fina mittarmstödet wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/87951/607092_fowj31.jpg
o baksätet med big_smile börjar bli riktigt trevligt här nu!

Har dörrsidorna kvar o ploppa dit, o sen är intriören rätt så klar!

Ös in med kommentarer nu wink

Mvh Patrik

((Larsson orkade inte göra en update så de fick jag medans han slöar med kompisar tongue ))

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
Saabvilde!
1 708 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Funkiee skrev:
tjena!

Blir en liten update idag tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive/87951/607090_1q7myq.jpg
Framsätena sitter på plats samt de fina mittarmstödet wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive/87951/607092_fowj31.jpg
o baksätet med big_smile börjar bli riktigt trevligt här nu!

Har dörrsidorna kvar o ploppa dit, o sen är intriören rätt så klar!

Ös in med kommentarer nu wink

Mvh Patrik

((Larsson orkade inte göra en update så de fick jag medans han slöar med kompisar tongue ))

Tack Patrik. Du ska veta vad jag har gjort idag, jag har kört en kompis flickväns mamma en jävla massa mil, fyllt på mobilen, ätit sju cheeseburgare på McDonalds och träffat en flicka! smile Så jag har hunnit med massa! Så man får tacka så jättemycket för hjälpen! big_smile

Mvh Michael!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
börjar ju ta sig lite grann

Tackar!

Mvh Michael.

Saab älskare!
4 597 Inlägg
30 mars 2009
heheh, du har haft fullt upp med hamburgarna wink o sen med en fin flicka på köpet big_smile de är inte fel de! Själv håller jag på o lackar min instrumentpanel smile ska bli blank svart!

Mvh Patrik

7 Inlägg
31 mars 2009
blir nog klar någon gång ....ungefär när helvetet fryser till is haha.HÄLSNINGAR FRÅN LARSA hihi

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
saab-mek skrev:
blir nog klar någon gång ....ungefär när helvetet fryser till is haha.HÄLSNINGAR FRÅN LARSA hihi

Hahahaha! Tyst med dej Röv-Bengt! wink HÄLSNINGAR FRÅN LILL RUNKEN!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 april 2009
Funkiee skrev:
heheh, du har haft fullt upp med hamburgarna wink o sen med en fin flicka på köpet big_smile de är inte fel de! Själv håller jag på o lackar min instrumentpanel smile ska bli blank svart!

Mvh Patrik

Trodde det var "cykel på köpet", men det kanske börjats med "flicka på köpet" lol Blir ju fint detta men förarsätet såg riktigt sleetet ut hmm
Senast redigerat av TenZer (1 april 2009)

Rock'n Roll

Saabvilde!
1 708 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
Funkiee skrev:

Mvh Patrik

Trodde det var "cykel på köpet", men det kanske börjats med "flicka på köpet" lol Blir ju fint detta men förarsätet såg riktigt sleetet ut hmm

haha, bättre med flicka på köpet! wink Och det BÄSTA AV ALLT, man slipper Dogge. Njaa, det är väl helt klart det mest slitna sätet men det är inte så illa som det ser ut på bilden smile

Mvh Michael!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
cebT skrev:
Larsson_Power skrev:
cebT skrev:
Som jag säkert tidigare sagt men... vi måste bara ha en liten photosession senare wink vet säger du? big_smile

Självklart ska vi ha det! Det blir grymt! big_smilebig_smile

vi får planera något helt enkelt... Inga fler garage-besök på sistonde da? smile

Javisst, inte helt omöjligt att min ex flickvän har fixat en lackerare åt mig i Stockholm (hon bor i S-tälje du vet) Då kan vi fota! smile

Mvh Norrlänningen! wink

Sök