Kom över ett par RTI-skivor som enligt säljare skall vara den senaste versionen som gjordes till de modeller med CD-läsare. Har för mig att de va 2006 eller 2007. De e iaf bättre än mina gamla från hösten 2000. Enda nackdelen som jag har kommit på e att dom e på engelska men de går väl o leva med
Kom över ett par RTI-skivor som enligt säljare skall vara den senaste versionen som gjordes till de modeller med CD-läsare. Har för mig att de va 2006 eller 2007. De e iaf bättre än mina gamla från hösten 2000. Enda nackdelen som jag har kommit på e att dom e på engelska men de går väl o leva med
// Fredrik
Haha, ja nu kanske din gps visar lite mer aktuella kartor
// Fredrik
Haha, ja nu kanske din gps visar lite mer aktuella kartor
När jag backade upp på garageuppfarten hemma hos föräldrarna i helgen så reagerade kompisarna ganska så mycket De hade gått ur innan och stod o kollade när jag backade upp..
När jag backar upp där och så stannade jag på det värsta stället och då får jag precis under ett finger.. Så de e ganska ont om plats där..
Detta gör det omöjligt att sänka bilen mera ifall jag fortfarande vill kunna stå på garageuppfarten..
Är väldigt sugen på att sänka bilen nu, speciellt eftersom jag har en sänkningssats liggande.. Men jag vet inte om jag vill offra att aldrig kunna stå på uppfarten mer, eller för den delen kunna komma in i farsans garage..
Tilläggas skall då göra att jag har bilen stående där varje helg samt på somrar, lov m.m. Är det värt o offra det? Jag är väldigt kluven, jag vill sänka för utseendets skull.. Samtidigt vill jag ju ha 20"are till nästa säsong med..
Vad tycker ni?? Vad ska man göra?
Ps. Och att försöka bygga om uppfarten är inget alternativ.. Ds..
Du har verkligen lyckats med bilen! Den ser väldigt fin ut!
20"are = bra skit!
Sen det med säkning, det hade varit snyggt, men som du skriver är det värt det! Jag skulle gärna kunna köra upp bilen/samt kunna vistas i garaget!
Bra jobbat som vanligt!
Tackar!
Hehe ja de e snyggt med 20"are
Aa jag e lite kluven men de blir nog till att prova med sänkning.. Den sänker bara 35mm o den e redan sänkt 20mm vad jag vet, blir ju inte så mycket till.. Får hoppas de går o komma upp ändå
Idag har sysselsatt mig med att byta avgassystem på morfars 940..
Imorrn ska jag ta loss höger bromsok fram som ligger på en del.. Tyckte den gick väl tungt när jag körde hem igår.. Så blir o ta loss det och motionera lite, förhoppningsvis slipper jag köpa ett nytt..
Ska se om de inte kan bli en motortvätt med, det hinns med om det funkar att bara smörja upp oket
Under fredagen fick jag smörjt upp oket som kärvade och det verkar fungera fint nu igen
Hann inte med så mycket mer då de va lite strul med att få upp bilen, originaldomkraften gick inte att använda och min garagedomkraft va för liten Så en ny garagedomkraft står nu på önskelistan
Men fick iaf bytt dioder till p-ljuset fram och satt in dioder till skyltbelysningen
Idag så åkte jag och köpte mig en bil till! Det blev efter en hel del övervägande en Volvo 850 2,5 SE som ska få äran att förflytta mig i vinter när S60in vilar i garaget
Ville egentligen haft en 940 men fick så mycket mer bil för pengarna med denna så det fick bli så..