Bra bilder . Synd att man inte kunna va där själv. Jag tyckte inte de va lönt att köra dit med vinterfälgarna på bättre med kromfälgarna till sommaren.
Bra bilder . Synd att man inte kunna va där själv. Jag tyckte inte de va lönt att köra dit med vinterfälgarna på bättre med kromfälgarna till sommaren.
Man tackar. Du kunde ju alltid åkt med nån annan ? Man behöver inte ha bilen där för att känna av känslan. Så det tippsar jag dig om till nästa gång
Ljungstrom skrev:
snygga kort. Är det redan vår i malmö, här har vi ju 10cm snö. *avensjuk*
Tack Det är april väder. ibland vår och ibland höst. Det kanske låter skummt men. är faktiskt avis på snön. Här i ystad kan jag räkna dagarna på en hand där det varit nått o hurra för. Halt underlag allså
SIR_Pierre skrev:
bra ide med ansikte
Tänkte att det var bäst så Men jag saknade dig där .. Inte fått ut bilen än kanske ?
Gahhhh... Får man :lol:vara avundsjuk på sin egen man... Han får ju mina fartbilder att suga totalt... hahaha
Du vet väl att 50% av hans är ditt - så det behöver du inte vara
Ähhh... ALLT hans är mitt *hahaha* Inklusive 240:in som jag ska piska skiten ur om en månad ... Han är redan orolig över min förkärlek till däckröck och har påstått att däcken inte kommer att ingå i vår gemensamma ekonomi hahaaa... Jag förstår inte varför han är så orolig
Roligt med bilder, gillar panoreringsbilderna bäst, dessvärre var inte blixtbilderna något att hänga i granen, hade tjänat på om blixten varit längre ifrån bilarna, nu blev det ju så att blixten bara lyste upp små partier !
ojdå! du fick till riktigt fina bilder på min m5:a
Du posade ju så snyggt så
Pikey skrev:
Inga bilder på KhRacings sjuka evo in action?
Tyvärr vare inge action med den. Men det lär komma i framtiden
Eddiie skrev:
Riktigt snygga bilder !!
Man tackar
WaoW skrev:
den ena vita evon var ju ren och fin iaf
Nästa gång får det bara obligatoriskt med tvättad bil
Jap_power_ skrev:
grymma bilder ingen på min hynda ?
Tack ! Tyvärr inte .. kanske en halvtaskig fartbild. ska kolla.
Hences skrev:
Roligt med bilder, gillar panoreringsbilderna bäst, dessvärre var inte blixtbilderna något att hänga i granen, hade tjänat på om blixten varit längre ifrån bilarna, nu blev det ju så att blixten bara lyste upp små partier !
Tack Ja jag vet .. blixtbilderna e inge höjdare. dock en nödlösning. Gillar inte stativ. Sen ere ju begränsat med utrymme om man säger så Inge favorit ställe och fota på.