enligt min åsikt är aga-diff helt onödigt om man inte ENDAST ska ha bilen att leka sönder med... vill man ha diffat så är det bättre att ha en riktig diffspärr..
enligt min åsikt är aga-diff helt onödigt om man inte ENDAST ska ha bilen att leka sönder med... vill man ha diffat så är det bättre att ha en riktig diffspärr..
Kan ju vara ett ekonomiskt val att välja aga diff
tills du skjuter klumpen för då hänger lådan oftast me också...
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
bilprovningen gillar inte svets diff pga att det inte går att mäta av broms värdena för vardera hjul.
men märker dom inget så går den ju igenom,så man ska nog hällst bes på vintern så det inte kasar så mycket*L*
- Varken på riktiga besiktninen eller efterkontrollen brydde dom sig. Inte ens när bromsvärdena blev exakt lika dåliga sa dom något. Dom vet mycket väl att vissa bilar har nån typ av diffspärr, och dom ids knappast öppna difflocket för att kika vilken sort.
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
min höll på och ge sig så ja svetsade den härom dan, de finns ju massa fördelar med de som att man tex inte behöver handbroms då man bara kan styra åt ett håll så står bilen still, folk tittar lite konstigt på en när man åker på en parkering med lite grus på... nu glömde ja bort va ja skulle skriva oxå...
jo det bränner nog in bättre eftersom det går att köra med ganska mycket spänning men räcker med vanlig mig svets endå ,bakaxeln kommer förmodligen rasa innan svetsen även fast man bara svetsat med mig