3315
Sök

Man får tydligen inte tycka vad man vill här... Löjligt!

16 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
HAHAHA....Bara för att man skriver en tråd om att man tycker att ett betyg är felaktigt på en bil. (som jag tycker)......Ja då går alla in och lägger låga betyg på mina bilar!....PATETISKA NI ÄR!!!.......Är det så många fjortisar här eller???

Väx upp för helvete!!!

SUG-Power

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:
HAHAHA....Bara för att man skriver en tråd om att man tycker att ett betyg är felaktigt på en bil. (som jag tycker)......Ja då går alla in och lägger låga betyg på mina bilar!....PATETISKA NI ÄR!!!.......Är det så många fjortisar här eller???

Väx upp för helvete!!!

Mening att starta en tråd om det? tongue
Senast redigerat av THEBADGUY (7 april 2009)

Allt för den där jävla hatten!

378 Inlägg
7 april 2009
Du retade kanske upp någon/några? kanske bättre om du länkar till gamla tråden, så man vad detta handlar om.
Senast redigerat av KimpaaBooY (7 april 2009)

// KimpaaBooY

517 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:

Väx upp för helvete!!!

Blogg? big_smile

730 Inlägg
7 april 2009
Tror nog du ska växa upp lite grann..

För att skapa en tråd om de här är bara barnsligt..

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

Tyskstuk
466 Inlägg
7 april 2009
lås tråden snälla!

235 Inlägg
7 april 2009
HAHAHA,  detta gjorde min dag smile

740 turbo
T04e och massa sprit i tanken :)

Makaronborrare
993 Inlägg
7 april 2009
Gå och lipa någon annanstans i stället tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
7 april 2009
Jag kan inte annat än att le. Att betyg satta av anonyma användare på allvar kan förstöra någons dag smile

Braaaaap?

SQ
1 343 Inlägg
7 april 2009
och du tror du får mindre betyg som är låga om du kallar alla patetiska å är allmänt omogen.. du är förjävla rolig du smile   troll troll!

Ljudnörd!

2 638 Inlägg
7 april 2009
Och du är mer mogen som startar ännu en gnälltråd?

Och ja, man har rätt att tycka vad man vill, men om alla skulle starta en tråd för någon bil de tycker har för högt betyg skulle garaget.org översköljas av sådana trådar.

Nej, lås tråden och så skriver du en blogg istället.

2 230 Inlägg
7 april 2009
hahahaha.. å herre gud säger jag då:P nån har för mycket fritid iaf:P

så kan det vara då det inte blev som det skulle

260 Inlägg
7 april 2009
Men om det nu är så att man ska få tycka vad man vill, måste inte andra då få tycka att du har fel eller att din bil är patetisk/ful/hemsk osv? Eller tycker du att andras tycke inte passar ditt tycke som då är att bara du ska få tycka vad du vill? Nej jag håller med andra, skriv i en blogg och sluta skapa trådar om fjantiga åsikter och smutskastning.

136 Inlägg
7 april 2009
å andra sidan, om någon seriöst tycker att craile's bmw är hemsk, så har dom aldrig åkt i en. Eller så vet dom verkligen inte vad det är för bil tongue Jag tycker den är läcker riktigt!

~Boogie Woogie~

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:

Väx upp för helvete!!!

Jodå... men när du är så jävla avundsjuk på någons bil att du måste starta en tråd för att kasta bajs på den, så förstjänar du en etta... och det fick du av mig... varsågod och rösta en etta på min bil nudå så är vi kvitt sen...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
7 april 2009
Spluff skrev:
å andra sidan, om någon seriöst tycker att craile's bmw är hemsk, så har dom aldrig åkt i en. Eller så vet dom verkligen inte vad det är för bil tongue Jag tycker den är läcker riktigt!

Det e ju din åsikt, alla kanske inte tycker samma;)

136 Inlägg
7 april 2009
Kajlie skrev:
Spluff skrev:

Det e ju din åsikt, alla kanske inte tycker samma;)

Hemsk är ju till o ta i nåt hejdlöst iallafall tongue

~Boogie Woogie~

Saab älskare!
4 597 Inlägg
7 april 2009
hehe, varför bryr man sig så otroligt mycket om lite stjärnor på en hemsida, i en virtuell värld? Liksom man utrustar inte en bil o stylar bara för att på bra poäng här på garaget ex. man gör de för o impa på kompisar i VERKLIGHETEN eller för man gillar o hålla på o trycker de är snyggt! O de settet du förmedlade ditt budskap är väl bra mycket mer fjortis än o rösta en 1:a på dina bilar! smile

Mvh Patrik

8 156 Inlägg
7 april 2009
Låser den här tråden nu, så att du inte får ännu fler 1:or på dina bilar.
En del här inne kanske borde tänka på att ta en titt på bilarna och ge ett värdigt betyg?
/Moderator

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök