TBOC_Razor skrev:
Tre grejor har jag reagerat på här i tråden:
1: Betygen funkar bra, utmärkt uppdatering.
2: Krav på bil upplagd på G.Org för att få bukt med alla hämndröster och oseriösa röstare skulle kunna vara något, har själv märkt att många som lägger ettor inte har någon egen bil. Dock så är det ju samtidigt så att det borde vara öppet för alla då alla kanske inte har en bil, lite paradoxalt m.a.o.
3: Stör mig rejält på nya rapporteringsknappen i forumet, överallt annars är den bra men i ett inlägg så sticker den ut så mycket att man nästan sitter och glor på knappen mer än man glor på själva inlägget. Kunde man inte bara flyttat in texten "rapportera" mer mot mitten och rödmarkerat den med någon mörkare röd färg ?? Det hade ju varit väl synligt men ändå inte stuckit ut så mycket som knappen gör nu.
Och sen är det en funktion jag har saknat här länge nu och det är att kunna välja om folk ska kunna rösta på ens bil. Jag är iaf sån att jag vill gärna ha min bil upplagd och visa den för andra men jag är ingen sån som tvunget måste ha andras femmor för att tycka att min egen bil är snygg.
Jag gillar min egen bil och det räcker för mig, vill någon annan säga till mig att dom också gillar min bil så kan dom hellre göra det med nån rad i bildkommentarerna eller GB istället för en femma.
Och detsamma gäller ju ettor med för den delen, om någon inte gillar bilen vore det ju bättre att dom sa vad dom inte gillar än att bara lägga en etta och skita i att säga varför. Tror faktiskt att detta hade kunnat få bort en hel del av dom klassiska gnäll-trådarna om att någons bil har fått en eller flera ettor och tvåor som den *absolut* inte förtjänar.
EDIT: Och kategorierna saknar jag med faktiskt, det var ju lite speciellt att få dom där små styling-knapparna eller power-knappen.
Kunde man inte bara haft kvar kategorierna men att man inte får tex det där med att man inte kan få ettor osv ??
Jag menar för någon som inte kör omkring på bilträffar och ställer ut bilen osv så är det ju lite kul att få någon "utmärkelse" fast att man inte har möjlighet att få riktiga bucklor och pokaler.
Fast om man skulle återuppliva kategorierna hade ju reglerna och kraven behövt en översyn och det har ni kanske inte tid med ??