Måste tacka för en grymt trevlig träff & en likså trevlig tur till rosersberg efteråt Kul att de börjar komma fler & fler på träffen! Detta var somsagt vår 3dje träff man antalet bilar är mer en godkänt enligt mig?
Nästa fredag blir det ingen FNM då det krockar med midsommar afton! VID intresse för en träff på midsommarafton meddela mig så kanske ja kan dra ihop något mindre eller liknande?
Annars vill jag bara tacka alla som visar / visat intresse för FNM Trevlig vecka nu allihopa så ses vi snart igen!
Va grymt trevligt dock behöver minn nissan kärlek under huven men men det kommer me på nesta FnM dock ej midsommar då man e fulll från sol upp till ned gång haha
Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
Jag gillar att det var en sån gemytlig stämning, mycket lättare att prata med folk och skaffa nya vänner på en sån här liten trevlig träff.
Något jag verkligen gillade så var det takten som vi höll påväg till rosersberg, relativt lungt och laglig. För när man karavanar sådär så vill man inte stressa sig ut i korsningar och köra så fort när man försöker följa en annan bil. Det är även mycket större chans att folk kommer bort sig då. Så tack för ett moget uppförande hela vägen till rosersberg av ALLA deltagare