16 juni 2009
Trådstartare
Hejsan alla. Är det svårt att byta ut högtalarna till en Sierra 2.0i -88? Skall köpa en sådan bil imorgon och vill genast byta ut högtalarna. Och om jag såg rätt så såg jag bara 2 högtalare, nere vid fötterna på förar och passagerarsidan, stämmer detta?
Sen undrar jag också om det är svårt att montera dit en ny cd-stereo? Tänkte köpa en JVC KD-R201. Behöver jag några extra kablar eller kan jag bara ta bort den nuvarande kasett/cd spelaren o byta ut?. Det är en gammal stereo i bilen nu, har en cd-växlare i skuffen också.
http://www.brl.se/xlimage.aspx?img=130KDR201.jpgBeskrivning:
Bilstereo med ingång för en digital audiospelare eller annan extern musikspelare (AUX-ingång på framsidan) för att kunna spela dina favoritlåtar. 4x50 W MOS-FET-effektförstärkare och 24-bitars D/A-omvandlare ger intensivare musikupplevelse. Du kan även justera inställningarna med förinställda cEQ.
Radio: HS-IVi FM RDS-tuner. SSM. Förstärkare: Uteffekt 4x50W MOSFET. 2-kanals lågnivåutgång på 2,5V. AUX-ingång (minitele). cEQ. Loudness. CD-R, CD-RW, 24-bits D/A-omvandlare. Tel mute. CD-text. ISO-anslutning. Compu play. Övrigt: LCD-display. Löstagbar front. Dimmer.Är det något jag ska tänka på?
Tack på förhand // FakeN
Senast redigerat av Midskogs (16 juni 2009)