Kul med ett lite "udda" projekt Såg riktigt fin ut och jag gillar alla små detaljer som du monterar Gör den bara ännu snyggare...Lycka till med allting!
Udda linjer eller inte, jag tycker det är en helt sjukt snygg bil. Den har de rätta sportbilsproportionerna, lång huv och kort akter. Något som är okänt numera...
Skall följa det här projektet, gillar allt utom fronten som jag tycker är lite för mycket
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ätligen skulle det omtalade kolfiberinsuget sättas på plats. -" Nu ska skiten i..." va våra ledord denna dag...
Bort med de gammla...
Å in med det nya..
En liten speciallare för lmm & luftfiltret. Det skulle inte få plats på "orginal"-platsen utan fick flyttas ner bakom lyset via en serie silikonslangar och aluminium-rör. Men till slut fick allt plats...
"Chefsmekanikern" blev glad när det äntligen va på plats...OBS detta är inte Sandén...
Jo, jag vet att den blå silikonslangen inte är det snyggaste...Men det får fixas till vintern istället...
Nu va det dags för ratten...
Airbagen borttagen...
Sparco, RING ratt, Ø330mm djup 35mm.
Med snapp-off såklart...
Hmmmmm... Vad kan man mer hitta på med en Z3 ?? Nya stolar såklart...
Bort med de gammla tunga skinnstolarna...
MH-GTR Stolsfästen, men fick fixa en liten special lösning så att de inte skulle ta i dörrarna. Fick kapa av ett orginal sparco fäste å få upp stolarna lite.. Sitthöjden blev också lite bättre..