3042
Sök

Använda bara en talspole på en bas med dubbla spolar

2 914 Inlägg
13 oktober 2009
#21
Pioneeeer24 skrev:
jackhammer skrev:
tack för svar jag är inte den bästa på billjud
Jag är inte heller den bästa på billjud:) men jag försöker lära mig, och då är det jobbigt och få kommentarer som evil audios kommentar, fattar inte hur man kan skriva så till en nybörjare!
det är ju precis som evilaudio säger. säg att du har 2 cylindrig motor, det är ju som att slita loss ena tändhatten, EXAKT samma sak,

10 287 Inlägg
13 oktober 2009
#22
Fixat.

Göran
Moderator

Drönirettab skrev:
Bättre rubrik. wink

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Team dBakuten
3 453 Inlägg
13 oktober 2009
#23
Varför ens lyfta en tråd som är svarad på så långt det går..?

På BÅDE idiotspråk och fackspråk..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

34 Inlägg
14 oktober 2009
#24
kalle_kalle skrev:
Pioneeeer24 skrev:
jackhammer skrev:
tack för svar jag är inte den bästa på billjud
Jag är inte heller den bästa på billjud:) men jag försöker lära mig, och då är det jobbigt och få kommentarer som evil audios kommentar, fattar inte hur man kan skriva så till en nybörjare!
det är ju precis som evilaudio säger. säg att du har 2 cylindrig motor, det är ju som att slita loss ena tändhatten, EXAKT samma sak,
Ja men jag tycker att man ska förklara  för en nybörjare istället... eller måste man vara proffs och veta allt för att vara medlem här? isåfall har jag missat något.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
14 oktober 2009
#25
Pioneeeer24 skrev:
kalle_kalle skrev:
Pioneeeer24 skrev:

Jag är inte heller den bästa på billjud:) men jag försöker lära mig, och då är det jobbigt och få kommentarer som evil audios kommentar, fattar inte hur man kan skriva så till en nybörjare!
det är ju precis som evilaudio säger. säg att du har 2 cylindrig motor, det är ju som att slita loss ena tändhatten, EXAKT samma sak,
Ja men jag tycker att man ska förklara  för en nybörjare istället... eller måste man vara proffs och veta allt för att vara medlem här? isåfall har jag missat något.
Såg absolut inget fel på den förklaringen.. Tråden är svarad på.. plus att den är högst inaktuell.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!


Sök