3454
Sök

Eftersnack: Friday Night Meet 14/8

160 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
vart en rätt lugn kväll i garaget men mys faktor endå tack till alla som kom smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

1 801 Inlägg
15 augusti 2009
ja det var riktigt trevligt! smile Brukar det vara ungefär denna summa på bilar?
Känndes lite "coolare" på nått sätt att vara i ett garage! smile Nu vill man se lite bilder av alla fotografer! big_smile

1 196 Inlägg
15 augusti 2009
kan faktis säga kvällen igår va faktis lite halv tråkig, men om man gemför med dom första träffarna så är det mkt bättre, mkt mer folk, och när kommer bilderna upp tongue

Touch by U
145 Inlägg
15 augusti 2009

56 Inlägg
15 augusti 2009
Trevlig träff, kul att det blev lite åka sen. synd bara att farbror-blå kom och krävde ett 500kr bidrag, men det får man väl ta. Bra träff som vanligt Team Night Meet. Bilder kommer så småningom

“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”

678 Inlägg
16 augusti 2009
jag tyckte det var bra mycket mingel smile! Synd bara att det inte vart som vi brukar ha..
vart bra chockad när jag kom vid 9 och att deet var så myket.. stor skillnad gemfört första tongue
Inga fler som tog bilder på min Evo?

Tattoo
16 augusti 2009
ingen som tog bilder på min saab. får nog putsa upp henne mera. enda sabben där av 9-3/900 som var ombyggda som jag såg.  bättre lycka nästa gånge hehe.

Sök