2741
Sök

Audi "humlan" A4 Quattro börjar Lite lätt igen

German Engineering
9 083 Inlägg
18 december 2010
oggy_swe skrev:
hihi vart av emd den i 4 månader och nu när jag fick tillbaka den så stäldle jag in den å revd en minns kanppt hur den är å köra:P

Jobbigt hmm

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

190 Inlägg
18 december 2010
Vilken energi du har! bra jobbat!

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
hehe JOpp det avr jobbigt ochd et jobbigaste är att inte fälger tillverkas mer sad

Tha_zack Tack smile kommer mera så snart det blir utökning på kontot;)

Mvh O.Frankeståhl

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2010
tycker du bara krockar o kör av osv osv. såg din tråd för ett tag sedan o då var det någon skada på bilen också.

1 107 Inlägg
19 december 2010
Grymt det kommer bli Oggy smile Bara för att vårat garage äger wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
volvo_r-optik skrev:
tycker du bara krockar o kör av osv osv. såg din tråd för ett tag sedan o då var det någon skada på bilen också.

tycker du är ganska taskig nu. jag har krockat bilen 1 gång med ett rådjur visst sen körde jag av bakkjolen i vintras åxå men vem bryr sig? bara fixa å se glad ut. nu innan sommran körde en gubbe rätt in i sidan på mig Nu påstår inte jag att jag e lika jävla bäst som du å kan undvika sånt men så var det så ursäkta mig.... blir seriöst less på komentarer spom din som ska antyda att jag kör dåligt eller likande
Jag änvder bilen till max och pajajr den så lagar jag så enkelt är det bara.

Tack matte jo jag stor trivs där inne smile

Mvh O.Frankeståhl

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2010
oggy_swe skrev:
volvo_r-optik skrev:

tycker du är ganska taskig nu. jag har krockat bilen 1 gång med ett rådjur visst sen körde jag av bakkjolen i vintras åxå men vem bryr sig? bara fixa å se glad ut. nu innan sommran körde en gubbe rätt in i sidan på mig Nu påstår inte jag att jag e lika jävla bäst som du å kan undvika sånt men så var det så ursäkta mig.... blir seriöst less på komentarer spom din som ska antyda att jag kör dåligt eller likande

menar att det är tråkigt, vet själv hur det är med trasiga bilar som man lagar om och om igen. det var inte riktat som kritik. var väl bara ren otur att dom 2 gångerna jag kommit in på din tråd så har jag sett "olycka"
yeye

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
volvo_r-optik skrev:
oggy_swe skrev:
volvo_r-optik skrev:

menar att det är tråkigt, vet själv hur det är med trasiga bilar som man lagar om och om igen. det var inte riktat som kritik. var väl bara ren otur att dom 2 gångerna jag kommit in på din tråd så har jag sett "olycka"
yeye

AH då ber jag om ursäkt för jag regera som jag gjorde. jo har haft Ovanligt otur med denna bilen vilket jag tror många vet wink du får kolla in på tråden mer så du bara slipper se dåliga sidor av bilen..
Kan avslöjja ägarn som lacka bilen har skrivit till mig attd etta är en oturs bil OM jag minns rätt så smällde han den två gånger åxå wink lite roligt endå får hoppas det räcker nu bara smile
Som sagt sorry volvo_r-optik:)

Mvh O.Frankeståhl

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2010
lugnt alltså.
jo det brukar följa bilen rätt bra det där. minns en gång när jag körde på en fiskmås (med flit), efter det var det alltid en eller flera fågelskitar på bilen. och så flög dom alltid ut framför min bil i höjd med framrutan.. de var också en audi a4... :S

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
HAHA lät ganska komiskt XD tongue fast rätt åt den jävlen du väl lyckades köra på tongue

Mvh O.Frankeståhl

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2010
ja, han satt på vägen och han flög inte iväg i tid.. inte fan bromsar man...

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
haha Självmordsbenägen yikes hade inte heller bromsat han/hon får skylla sig själv XD

Mvh O.Frankeståhl

16 Inlägg
19 december 2010
Har följt din tråd länge utan att säga något.
Men tycker du gör ett toppen jobb.
Kämpa på genom denna smällen med.

German Engineering
9 083 Inlägg
19 december 2010
Kämpa på med projektet, tycker du ska ha ett stort cred smile *Klappar händerna*

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
tack till er båda
Fixarn1 kul du äntligen säger nått wink ju mer komments desto roligare är det fortsätta:P förhoppningsvis så skcikar jag snart hela bilen på lack smile kommer vara så fin när den kommer tillbaka smile

Mvh O.Frankeståhl

German Engineering
9 083 Inlägg
19 december 2010
Är det inte bättre att vänta med lack till våren? Bara ett förslag smile

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
19 december 2010
Oggy du ligger efter min audi hade första uppstarten idag wink
Varför lämnar du inte in fälgen till intera eller liknande? Så kan dom laga den. Tillverkas dom inte mer så e de ju värt att rädda dom big_smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

utbildad klant
2 197 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
Tjooho ska snart uppdatera lite här för er men ska svara först;) Jo visst hade kunnat vänta med lacken så klart men bilens er så jävligt ut nu å den ska inte börja anvädnas förens våren endå så då vill man väl gärna ha den klar:P Pluss att stellan inte skla behöva stressa med bilen utan ha den så länge han vill smile

Jo psyco har tänkt påd etta åxå hört det ska finnas några som kan rädda fälgar ska dra i väg ett mail till dom men just nu känns fälgen som ja inte det viktigaste wink

Uppdate kommer inom en timma ska bara få över bilder osv;)

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
Blir ingen uppdate minnes kortet på kameran gav totalt upp idenna stund. blir ta nya med annan kamera nån annan gång sad

Mvh O.Frankeståhl

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
20 december 2010
oggy_swe skrev:
Blir ingen uppdate minnes kortet på kameran gav totalt upp idenna stund. blir ta nya med annan kamera nån annan gång sad

bara köpa nytt minneskort ju kostar vell typ 100 kr för 2-4 gig

Sök