tycker du bara krockar o kör av osv osv. såg din tråd för ett tag sedan o då var det någon skada på bilen också.
tycker du är ganska taskig nu. jag har krockat bilen 1 gång med ett rådjur visst sen körde jag av bakkjolen i vintras åxå men vem bryr sig? bara fixa å se glad ut. nu innan sommran körde en gubbe rätt in i sidan på mig Nu påstår inte jag att jag e lika jävla bäst som du å kan undvika sånt men så var det så ursäkta mig.... blir seriöst less på komentarer spom din som ska antyda att jag kör dåligt eller likande Jag änvder bilen till max och pajajr den så lagar jag så enkelt är det bara.
tycker du bara krockar o kör av osv osv. såg din tråd för ett tag sedan o då var det någon skada på bilen också.
tycker du är ganska taskig nu. jag har krockat bilen 1 gång med ett rådjur visst sen körde jag av bakkjolen i vintras åxå men vem bryr sig? bara fixa å se glad ut. nu innan sommran körde en gubbe rätt in i sidan på mig Nu påstår inte jag att jag e lika jävla bäst som du å kan undvika sånt men så var det så ursäkta mig.... blir seriöst less på komentarer spom din som ska antyda att jag kör dåligt eller likande Jag änvder bilen till max och pajajr den så lagar jag så enkelt är det bara.
Tack matte jo jag stor trivs där inne
menar att det är tråkigt, vet själv hur det är med trasiga bilar som man lagar om och om igen. det var inte riktat som kritik. var väl bara ren otur att dom 2 gångerna jag kommit in på din tråd så har jag sett "olycka" yeye
Tack matte jo jag stor trivs där inne
menar att det är tråkigt, vet själv hur det är med trasiga bilar som man lagar om och om igen. det var inte riktat som kritik. var väl bara ren otur att dom 2 gångerna jag kommit in på din tråd så har jag sett "olycka" yeye
AH då ber jag om ursäkt för jag regera som jag gjorde. jo har haft Ovanligt otur med denna bilen vilket jag tror många vet du får kolla in på tråden mer så du bara slipper se dåliga sidor av bilen.. Kan avslöjja ägarn som lacka bilen har skrivit till mig attd etta är en oturs bil OM jag minns rätt så smällde han den två gånger åxå lite roligt endå får hoppas det räcker nu bara Som sagt sorry volvo_r-optik:)
lugnt alltså. jo det brukar följa bilen rätt bra det där. minns en gång när jag körde på en fiskmås (med flit), efter det var det alltid en eller flera fågelskitar på bilen. och så flög dom alltid ut framför min bil i höjd med framrutan.. de var också en audi a4... :S
tack till er båda Fixarn1 kul du äntligen säger nått ju mer komments desto roligare är det fortsätta:P förhoppningsvis så skcikar jag snart hela bilen på lack kommer vara så fin när den kommer tillbaka
Oggy du ligger efter min audi hade första uppstarten idag Varför lämnar du inte in fälgen till intera eller liknande? Så kan dom laga den. Tillverkas dom inte mer så e de ju värt att rädda dom
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Tjooho ska snart uppdatera lite här för er men ska svara först;) Jo visst hade kunnat vänta med lacken så klart men bilens er så jävligt ut nu å den ska inte börja anvädnas förens våren endå så då vill man väl gärna ha den klar:P Pluss att stellan inte skla behöva stressa med bilen utan ha den så länge han vill
Jo psyco har tänkt påd etta åxå hört det ska finnas några som kan rädda fälgar ska dra i väg ett mail till dom men just nu känns fälgen som ja inte det viktigaste
Uppdate kommer inom en timma ska bara få över bilder osv;)