klart det bara är köpa nytt men känns tråkigt med alla bilder som gick åt helv syrran har en systemkamera funderar på sno skiten men hon är så grining nu för tiden:P
ni e la goa jag var i garaget i dag men hade en sjukt dålig dag inget gick bra alls:P men tog 3 bilder för er blev inga bra bilder heller hade ingen ork att koncentrera mig
Insug efter tvätt vart inte nöjd
försöker fixa det,
har ett par timmar kvar på det men blev inget mer i kväll gav mig på toppen men sket sig ganska mycket med verktyget
så nu får ni vara lite nöjda;) vet inte ens om jag är nöjd med slitet kanske bara borde lacka insuget svart XD gokväll
Måste va ett helvete att polera upp de, jag bruckar lacka de silver (se min gamla mazda) blir rigtigt fräsht. Ser ju givetvis sjukt mycke bättre med polerat men ett helvetes jobb.
Btw fixa den lilla rosten du har på skärmen innan den tar fart vore synd om bilen började rosta
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Hennes intresse för vara i garaget är mycket lågt så länge det inte står en saab 900 där inne så lär hon inte dyka upp:P
det e rätta takterna det!
kul att det tar sig, mena slipa ner insuget lär ta tid o va drygt blästrat e asfint ju
hehe mjo det går sakta men säkert fram med bilen. JO det tar tid och är drygt men jag känner att jag har tiden då det är en Heeel del kvar innan uppstart