Ojojoj... Inget litet projekt. Som jag fattar det så har du fått tag på en bil som du ska plocka ACn ur, för att sen montera i din bil.
Du måste plocka följande ur "donatorbilen": Kondensor, rör/slangar, kompressor. Du måste även ta ur HELA värmar-enheten. Alltså den som sitter under instrumentpanelen. Komplett med värmereglage och allt. Kan hända att några fästen skiljer mellan AC-Ej AC. Sen TROR jag att det mesta av elen är fördraget. Om den inte är det så får du ta komplett kabelhärva ur donatorbilen eller koppla själv... Sen kan det vara så att det är olika AC-detaljer på olika motorer...
När du ändå har grejjerna lös så lämna in kompressorn på renovering. Det brukar dom behöva.
När du sen väl fått dit alla grejjer så kan du kasta torkfiltret över axeln. Köp ett nytt sånt. Förresten, se till att köpa ALLA O-ringar som blottas när du öppnar kopplingarna. Köp ett AC-konverteringskitt på nån AC-firma. Byt dom grejjer som är med i det kittet.
När allt sitter ihop och du tror att det är tätt åker du till en AC-firma och provtrycker och fyller.
Har man inte jobb så skaffar man sig.
There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up.