Äntligen dags för en mega update!!! Vet att ni inte kan hålla er, tänkte vänta tills elmia men vill inte att ni ska spricka av förväntan!!! Dock säger jag redan nu att bilen kommer inte vara helt 100% när den står på Elmia. Ska in till lackeraren veckan efter och fixa allt!
Däcken åker på! Tack till Rosenberg Interpol samt "Zadran" här på garaget som ställde upp att byta efter stängning!
Stoldags!
Var dags att köpa ett riktigt skåp så man slipper leta i hela garaget efter alla verktyg!
"Sällskap" i garaget
"Paradyne" tillverkade en custom regplåtsplatta i bak!
Ser riktigt bra ut! Men passformen på huven (mot lyktorna) vart ingen höjdare va? Ska iofs inte säga så mkt, min har relativt dålig passform också. Så känner igen det dära...
Precis supra ska ha vinge Blev mycket snyggare än ja trodde men lite synd att IC sitter lite snett, men är väl ganska lätt fixat:)
Hehe! Ja, han sitter lite snett! Men får se när det blir av att rätta till det för fronten var sjukt grinig att få på så det får bli lite senare när man fått fram suget att ta av den Överlever som den är just nu
Imorgon hoppas jag att mitt xenonkit från www.xenonkungen.se kommer! Annars kan det bli lite problematiskt under Elmia, men det löser sig Sedan kommer vi fortsätta med några mindre arbeten imorgon så den är redo inför resan neråt på fredag!