2962
Sök

Film: Min bil "Live" i Dansk TV

Antennfixarn
57 Inlägg
2 november 2009
Trådstartare
Har varit nere i Danmark i helgen på "Scandinavian Custom Show" med bilen, sista utställningen för i år. Riktigt skojjig helg samt träffat en massa nya vänner smile

I torsdags kväll när jag hade ställt in bilen på mässan och kommit till hotellet så ringde Mikael Morell som anordnar mässan smile Han ville ha med min bil i nån tv-grej på fredagskvällen?? Jag förstod inte riktigt vad han menade, men jag nappade direkt!

Vi åkte iväg mot Köpenhamns tågstation där Danska TV2 spelar in Go' Aften Danmark. Vi skulle göra lite reklam för mässan med ett par bilar och några motorcyklar... Var hur mycket folk som helst där! Skitkul  big_smile

Här är filmklippet som visar vad dom filmade, detta sändes i direktsändning till 2 miljoner tittare i danmark. Inte varje dag man får vara med på nåt sånt?

Länk: http://sputnik.tv2.dk/play/9733/
Lyssna på vad dom säjer, det är lite roligt! [citat]"Dom är ju från Sverige och förstår inte vad du säger, så du kan prata fritt"[/citat]  lol

Kolla slutet på filmen, det är dår vi är med  :wink:

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art

4 767 Inlägg
2 november 2009
Roligt att du kom med i dansk tv big_smile Även om dom som dom själva säger, snackar obegripligt.. big_smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

VW Ägare
1 011 Inlägg
2 november 2009
Grymt härlig kommentar de sa.

Dumma danskar som tror vi är så dumma att vi inte fattar vad de säger. big_smile

BTW. Din bil förtjänar denna uppmärksamhet.
Senast redigerat av Eberlund (2 november 2009)

Henrik Eberlund

378 Inlägg
3 november 2009
Eberlund skrev:
Dumma danskar som tror vi är så dumma att vi inte fattar vad de säger. big_smile

Dom har ju uppenbarligen rätt. big_smile

Dom sa inte mycket positivt om bilen i sig, grym = ful på danska. Det som kan tolkas som positivt var att det låg mycket engagemang och pengar bakom bilen.
Senast redigerat av eMmet (3 november 2009)

Sök